خانهاخبار
پرچمدار تاشوی Xperia F سونی سال آینده معرفی می‌شود

پرچمدار تاشوی Xperia F سونی سال آینده معرفی می‌شود

گزارش شده است سونی هم در حال توسعه اولین گوشی هوشمند خود با پنل نمایش منعطف است. این گوشی در حال حاضر Xperia F خوانده می‌شود و احتمالا در فوریه سال آینده در نمایشگاه MWC 2020 بارسلونا معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۳/۹

سامسونگ و هوآوی سرانجام اولین گوشی هوشمند منعطف خود را معرفی کردند. گزارش شده است اولبن گوشی منعطف برند موتورولا هم در دست توسعه قرار دارد و به زودی به نام Motorola Razr 2019 معرفی می‌شود. از طرفی سایر سازندگان ازجمله شیائومی و ال جی نمونه‌های خودشان را از این مدل گوشی تاشوی منعطف در دست توسعه دارند و براساس تازه‌ترین گزارش مرتبط، کمپانی سونی هم ممکن است به زودی وارد این بخش جذاب از بازار موبایل شود.

image

 

براساس این گزارش، اولین گوشی منعطف سونی تحت عنوان Xperia F و در سال 2020 معرفی می‌شود. F در این نام معرف Foldable به معنی تاشو است و ظاهرا از پنل نمایش منعطف سامسونگ از نوع اولد بهره می‌برد. جزئیات طراحی این گوشی هنوز منتشر نشده است اما گفته می‌شود که این گوشی خلاقانه سونی از نسبت تصویر 21:9 که در Xperia 1 و Xperia 10 به کار گرفته شده است، بهره می‌برد. بدین ترتیب انتظار می‌رود سونی محصول Xperia F خود را با طراحی مشابه Motorola Razr و با امکان تاشدن بصورت عمودی توسعه دهد؛ در حالی که می‌دانیم هوآوی میت ایکس و همچنین گلکسی فولد طراحی تبلت گونه‌ای دارند.

در کنار این پیش بینی درباره طراحی ظاهری، Xperia F احتمالا از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. سونی هنوز هیچ گوشی هوشمندی از محصولات خود را با امکان ارتباطی 5G معرفی نکرده است اما پیش‌تر هم گزارش شده بود که سازنده مذکور در حال توسعه اولین گوشی خود با این قابلیت محبوب است. پشتیبانی از 5G در حال حاضر تنها به گوشی‌های سطح بالا محدود شده است و به همین خاطر منطقی به نظر می‌رسد که انتظار داشته باشیم Xperia F از این امکان بهره ببرد.

کمپانی سونی معمولا گوشی‌های تازه‌ای را به طور سالانه و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC در بارسلونا معرفی می‌کند. به همین خاطر ممکن است Xperia F هم اولین بار در MWC 2020 و در کنار پرچمدار Xperia 3 سازنده به نمایش گذاشته شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ArminVGI

۱۳۹۸/۸/۱
درست بیان کن؛ موفقی نبود یا محبوب و عامه پسندی نبود؟؟!! هم موفق بود، هم با کیفیت بود، هم با وجدان بود و جنس هایی که داشت هرگز بی کیفیت نبود!!
چطور اون گوشی های نوکیا، سونی اریکسون، اچ تی سی هنوزم که هنوزه کسایی که از قدیم دارن کار می کنن ونهایتا یکی باطریش رو عوض کرده باشه؟؟!!
سامسونگ و هاوایی(هانر که برند دیگش هست) که الآن انقدر محبوب شدن با جلب توجه، سوء استفاده از تنوع طلبی مردم، کپی از روی برند های دیگه موفق شدند و پول خوبی به جیب زدن!!!
>>>می دونی چیه؟؟ عقل مردم توی چشمشونه!!<<< طرف می گه خوشگله و یکنواخته از کیفیت باز می مونه در حالی که سونی و نوکیا همیشه اولویت اولش کیفیت بوده!!
>> من ترجیح می دم گروه بخرم سال ها کار بزنم تا اینکه ارزون بخرم باز 1 سال یا دوسال دیگه عوض کنم!!
سونی و نوکیا همیشه تزمین کیفیت داشتن تا سال ها؛ اما عمر مفید و ایده آل گوشی های سامسونگ و هاوایی فقط 2یا 3 ساله!!
انگلیسی ها یه ضرب المثل دارن که میگه: هنوز انقدر پولدار نشدم که جنس ارزون بخرم!!
ً بازم می گم:< عقل مردم توی چشمشونه!< تو هم داری تمسخر آمیز و بی منطق حرف میزنی!!

amir

۱۳۹۸/۴/۱۹
chi be to mi rese

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۹
سونی هیچگاه کمپانی موفقی در بخش موبایل نبوده و نخواهد بود.
بهتر نیست روی همان باتری‌نیم‌قلمی و دوربینِ "هَندی کم" سرمایه‌گذاری کنه؟