خانهاخبار
طرح نهایی دوربین در گلکسی نوت 10 سامسونگ فاش شد

طرح نهایی دوربین در گلکسی نوت 10 سامسونگ فاش شد

تازه‌ترین شایعه درباره گلکسی نوت 10، چینش دوربین اصلی این پرچمدار را در پنل پشتی فاش شده کرده است. براساس طرح فاش شده ممکن است حسگر ضربان قلب هم از نوت 10 حذف شود.
۱۳۹۸/۳/۸

هرچه به تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 10 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعه‌ها و گزارش‌های بیشتری درباره این پرچمدار تازه منتشر می‌شود و کمک می‌کند بتوانیم تصویر واضح‌تری از این گوشی سطح بالا را مجسم کنیم. حالا دیگر بسیاری از مشخصات فنی را درباره نوت 10 و نوت 10 پرو می‌دانیم؛ همچنین پیش بینی می‌شود که در پنل پشتی احتمالا شاهد تعبیه 4 لنز در دوربین اصلی خواهیم بود. مدل نوت 10 پرو هم ممکن است مانند گلکسی اس 10 پلاس به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود و نوت 10 استاندارد تنها یک لنز سلفی در ناچ حفره‌ای بسیار کوچک خود داشته باشد.

در هفته‌های اخیر بارها گزارشاتی درباره طراحی ظاهری و نحوه چینش دوربین اصلی نوت 10 سامسونگ منتشر شد. حالا Ice Universe که سابقه خوبی هم در افشای اطلاعات گوشی‌ها پیش از معرفی دارد، اطلاعاتی تازه را منتشر کرده است.

image

 

این اطلاعات تازه با برخی شایعه‌های اخیر همگام است و ادعا می‌کند دوربین اصلی چهارگانه در پنل پشتی نوت 10 به شکل عمودی چینش می‌شود و احتمالا در یک گوشه و بخش بالا تعبیه می‌شود. ماژول بزرگی که در میانه عرض طراحی می‌شود، فضای زیادی را اشغال می‌کند و بدین ترتیب بهره گرفتن دستگاه از باتری بزرگ را هم منتفی می‌کند.

OnLeaks هم چینش عمودی دوربین در نوت 10 را مورد تأیید قرار داده است و از نظر او، دوربین اصلی نوت 10 در مقایسه با گلکسی نوت 9 اصلا زیبا نیست.

گلکسی نوت 10 احتمالا حسگر ضربان قلب نخواهد داشت

Ice Universe در یکی از توییت‌های اخیر خود تصویری ابتدایی را از طراحی دوربین نوت 10 به اشتراک گذاشته است که کارشناسان Phonearena هم توانسته‌اند تصویر رندر مفهومی پرچمدار مذکور را براساس آن طراحی کنند.

image

 

حسگرها در ماژول سمت راست ظاهرا از نوع ToF ، فلش و نوعی روشن کننده دیگر هستند. اما حسگر ضربان قلب چه شد؟ با توجه به اندازه دستگاه نوت 10 و ماژول دوربین شلوغش ممکن است کمپانی سامسونگ به حذف حسگر ضربان قلب تصمیم گرفته باشد.

تعبیه دوربین اصلی با لنزهای پیشرفته و متعدد در پنل پشتی دستگاه‌های هوشمند تقریبا کوچکی مانند گوشی‌ها باعث می‌شود کار سازنده برای چینش و سامان دهی کمی دشوار شود. اگر دوربین نوت 10 در نهایت به همین شکل توسعه پیدا کند، ممکن است برخی کاربران ناامید و ناراضی باشند، اما نباید فراموش کنیم که سامسونگ برای حفظ فضای موردنظر درون بدنه و تعبیه باتری بزرگ مجبور به دستکاری این ماژول شده است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۳/۹
دیگه کی میتونه نوت بخره ... خدابیامرزه اون زمان را که با ۲ میلیون نوت ۴ خریدم ... الان با همون پول میان رده هم بهم نمیدن

PR3D@T0R

۱۳۹۸/۳/۹
اینطوری باشه بعد نیست؛
همه رو بذارن تو یه ردیف واقعا عوامانه ست...

سینا

۱۳۹۸/۳/۸
خیلی خوشگله
دارم لحظه شماری میکنم بیاد

Kaveh Mansouri

۱۳۹۸/۳/۸
کاملا اسکی رفته از P30 Pro