خانهاخبار
آپدیت اپلیکیشن Apple TV و پشتیبانی از AirPlay 2 برای بعضی از تلویزیون‌های سامسونگ منتشر شد

آپدیت اپلیکیشن Apple TV و پشتیبانی از AirPlay 2 برای بعضی از تلویزیون‌های سامسونگ منتشر شد

پشتیبانی از سرویس AirPlay 2 به زودی از طریق یک آپدیت به بعضی از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ اضافه می‌شود و در کنار آن نسخه جدید اپلیکیشن Apple TV نیز برای این دستگاه‌ها عرضه خواهد شد.
۱۳۹۸/۲/۲۵

سامسونگ روز دوشنبه اعلام کرد که پشتیبانی از AirPlay 2 و اپلیکیشن جدید Apple TV را برای تلویزیون‌های هوشمندش منتشر خواهد کرد. این قابلیت از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری برای همه مدل‌های ۲۰۱۹ و برخی از مدل‌های ۲۰۱۸ تلویزیون‌های هوشمند این شرکت عرضه می‌شود.

وون-جین لی، معاون اجرایی سامسونگ الکترونیکس در کسب و کار صفحات نمایشی این شرکت، گفت:

سامسونگ در یک دهه گذشته، یکی از پیشروترین شرکت‌ها در زمینه ارائه محتوا به مصرف‌کنندگان تلویزیون‌های هوشمند بوده است. این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده تلویزیونی که به استفاده از اپلیکیشن Apple TV بر روی پلتفرم خود روی آورده، به ارائه محتواهای ارزشمند و دسترسی به این اپلیکیشن بر روی صفحات بزرگ نمایشی خود ادامه می‌دهد.

اپلیکیشن Apple TV به طور کامل در پلتفرم Smart TV سامسونگ پشتیبانی می‌شود تا کاربران بتوانند به فیلم‌ها و محتواهای آیتونز دسترسی داشته باشند. بدیهی است که از این طریق می‌توانید به کانال‌های Apple TV هم دسترسی داشته باشید تا بتوانید برنامه‌های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید.

علاوه بر این، سامسونگ می‌گوید اپ Apple TV به بهترین شکل ممکن با خدمات پلتفرم این شرکت از جمله Universal Guide، بیکسبی و Search کار می‌کند. عرضه این قابلیت‌ها همزمان با انتشار iOS 12.3 اتفاق می‌افتد که به نسخه جدید اپلیکیشن TV مجهز شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)