خانهاخبار
زبان طراحی وان پلاس 7 و نسخه پرو توسط کیس های محافظ تأیید شد

زبان طراحی وان پلاس 7 و نسخه پرو توسط کیس های محافظ تأیید شد

در حالی که تنها دو روز تا رویداد معرفی OnePlus 7 و ورژن Pro آن باقی مانده، امروز شاهد مهر تأییدی بر زبان طراحی آن هستیم.
۱۳۹۸/۲/۲۲

14 می مصادف با 24 اردیبهشت ماه، رویداد معرفی وان پلاس 7 و OnePlus 7 Pro برگزار می شود و دو پرچمدار جدید این کمپانی به دنیای تکنولوژی معرفی می شوند. امروز در سایت های خبری، شاهد تصاویر کیس های محافظ این دو محصول هستیم و به این ترتیب، سبک و زبان طراحی آن مورد تأیید قرار گرفته و به نظر می رسد که کنفرانس معرفی آن، تنها به تأیید شایعات پیش آمده اختصاص می یابد.

بر اساس این تصاویر، می توانیم دریابیم که وان پلاس 7 به دوربین دوگانه مجهز بود و نسخه Pro آن، از دوربین سه گانه بهره می برد. سبک قرارگیری دوربین هر دو دستگاه به صورت عمودی و در مرکز بدنه خواهد بود. دکمه پاور به همراه دکمه ای دیگر در سمت راست بدنه به چشم می خورد و دکمه های مربوط به افزایش و کاهش صدا، به سمت چپ بدنه منتقل شده است. همان طور که از تصاویر برمی آيد، اکثر جزئیات زبان طراحی وان پلاس 7 از نسخه پیشین،‌یعنی وان پلاس 6T الهام گرفته است.

آنچنان که اشاره شد، اکثر مشخصات و جزئیات وان پلاس 7 پیش تر در رسانه های خبری افشا شده و باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان وان پلاس، ویژگی خاصی را به عنوان سورپرایز نگه داشته اند یا خیر.

در صورت تمایل، می توانید مطلبی که در مورد جمع بندی شایعات پیرامون وان پلاس 7 و OnePlus 7 Pro منتشر شده را مطالعه نمایید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)