خانهاخبار
تخمین سایز پا به کمک هوش مصنوعی با اپلیکیشن Nike Fit

تخمین سایز پا به کمک هوش مصنوعی با اپلیکیشن Nike Fit

انتخاب یک کفش که با پای شما هم اندازه باشد،‌معمولا امری طاقت فرسا به نظر می رسد، اما شرکت نایکی با روش های جدید خود، این امر را آسان می کند.
۱۳۹۸/۲/۲۱

خرید کفش در تبلیغات تلویزیونی امری خوشایند و لذت بخش به نظر می رسد، اما هنگامی که برای خرید این محصول به فروشگاه ها مراجعه می کنید، انتخاب یک کفش که با سایز پای شما تناسب داشته و در آن احساس راحتی کنید، کاری سخت و دشوار است. کمپانی Nike که نامی برجسته و مشهور در این عرصه به حساب می آید، این روند را بهبود بخشیده و قصد دارد تا به کمک هوش مصنوعی و زبان یادگیری ماشینی، این کار را آسان تر کند.

در کشورهای مختلف، سایز کفش ها متفاوت است و تا زمانی که آنها را تست نکرده و به اصطلاح پا نزنید، ‌نمی توانید نسبت به خرید آنها اطمینان داشته باشید. شرکت نایکی به کمک تکنولوژی های امروزی، اپلیکیشنی به نام Nike Fit را تولید کرده که به کمک هوش مصنوعی و استانداردهای روز دنیا، امکان تخمین سایز پای شما را فراهم می کند.

با ترکیبی از خلاقیت کامپیوتری، اطلاعات علمی، زبان ماشینی و هوش مصنوعی، سایز پای فرد در این اپلیکیشن تخمین زده می شود. همچنین الگوریتمی برای اندازه گیری سایز پا نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد. تنها کافی است که به دیوار تکیه داده و دوربین دستگاه را به سمت پایین نگه دارید تا پاهای شما در کادر دوربین قرار گرفته و به این ترتیب، سایز پا محاسبه و تخمین زده شود. بعد از انجام محاسبات، اطلاعاتی از قبیل تعداد افرادی که سایز پای شان با شما هم اندازه است، در اختیارتان قرار می گیرد.

image

 

تخمین سایز پا تنها بخشی از این ماجراست. چرا که اگر اپلیکیشن Nike را روی دستگاه خود به صورت نصب شده داشته باشید، اطلاعات تخمین زده شده به این اپلیکیشن ارجاع داده می شود و به شما در انتخاب کفش ها کمک می کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)