خانهاخبار
گوگل تخفیف‌های خوبی برای تعویض آیفون با پیکسل 3a ارائه می‌کند

گوگل تخفیف‌های خوبی برای تعویض آیفون با پیکسل 3a ارائه می‌کند

پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال چند روز پیش معرفی شد و حالا گوگل تخفیف‌های خوبی برای خرید و تعویض آیفون با این دستگاه‌ها در اختیار کاربران قرار داده است.
۱۳۹۸/۲/۲۱

گوگل بالاخره هفته گذشته از پیکسل 3a و پیکسل 3a XL رونمایی و این دستگاه را با تخفیف‌های زیادی از طریق شرکت‌های مختلف روانه بازار کرد. اما خود این غول بزرگ تکنولوژی هم برنامه‌های ویژه‌ای برای عرضه میان‌رده‌های جدیدش در نظر دارد و تخفیف‌های گوناگونی را روی آن‌ها اعمال کرده است.

ولی نکته جالب توجه این است که اگر یک موبایل قدیمی دارید و می‌خواهید آن را به شکلی اقتصادی با یک گوشی گوگلی تعویض کنید، این شرکت تا ۲۸ اردیبهشت طرح‌های خوبی برای ارائه پیکسل 3a و پیکسل 3a XL برای شما در نظر گرفته است، طرح‌هایی که می‌تواند تا صدها دلار به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما کمک کند.

البته اگر آیفون داشته باشید، خیلی راحت‌تر می‌توانید دستگاه خود را با تلفن‌های گوگل تعویض کنید. اگر یک دستگاه اپلی جدید یا قدیمی دارید، با تخفیفی به اندازه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال می‌توانید آن را به گوگل تحویل داده و یک پیکسل 3a یا پیکسل 3a ایکس ال دریافت کنید.

با توجه به این که تعویض آیفون X مدل ۲۵۶ گیگابایتی با یک پیکسل ۶۴ گیگابایتی منطقی به نظر نمی‌رسد، بهتر است تمرکزمان را روی تعویض تلفن‌های قدیمی اپل بگذاریم. اگر یک آیفون ۴ اینچی دارید که وضعیت نسبتا خوبی دارد و نمایشگرش به درستی کار می‌کند، می‌توانید آن را به قیمت ۲۶۴ دلار به گوگل بدهید و یک پیکسل 3a بگیرید. آیفون ۸ طبیعتا ارزش بیشتری معادل ۳۴۵ دلار دارد. به همین ترتیب آیفون ۷ معادل ۲۸۹ دلار، آیفون ۶ اس معادل ۲۶۳ دلار و آیفون ۶ معادل ۲۶۰ توسط گوگل ارزش‌گذاری می‌شود.

هرچند این طرح فقط مخصوص اپل نیست و برخی از سایر برندها مثل سامسونگ، ال جی، هوآوی و موتورولا را هم می‌توانید با پیکسل 3a تعویض کنید، ولی پر واضح است که هدف اصلی گوگل جذب کاربران آیفون بوده است.

در انتها شایان ذکر است که حداکثر ارزش پیکسل ۲ ایکس ال ۲۶۳ دلار، پیکسل ۲ حدود ۲۱۵ دلار و پیکسل نسل اول ۹۳ دلار برآورد می‌شود. نکسوس 5X و نکسوس 6P هم به ترتیب ۲۹ و ۴۴ دلار قیمت دارند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)