خانهاخبار
گوگل Nest Hub Max را با نمایشگر 10 اینچی معرفی کرد

گوگل Nest Hub Max را با نمایشگر 10 اینچی معرفی کرد

Nest Hub Max نمایشگری هوشمند است که توسط گوگل در خلال مراسم دیروز معرفی شد. این دستگاه به صورت پیشفرض از Nest Cam استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۲/۱۸

گوگل با معرفی Home Hub نمایشگر هوشمندی ساخت که دوربین نداشت و برای مصارف خاصی طراحی شده بود. حالا این شرکت در کنفرانس I/O 2019 دست به معرفی نسخه دیگری از این دستگاه به نام Next Hub Max زده که صفحه بزرگ‌تری دارد و جنبه‌های امنیتی آن با کمک Nest Cam تقویت شده است.

همان طور که از نام این دستگاه پیداست، Nest Hub Max به عنوان یک دستگاه Google Home در نظر گرفته نمی‌شود. این محصول بخشی از برند زیرمجموعه‌ای است که توسط گوگل تحت عنوان Nest برای دستگاه‌های هوشمند خانگی این شرکت طراحی شده است.

Nest Hub Max در مقایسه با Home Hub شش اینچی گوگل نمایشگری ۱۰ اینچی دارد و به همین خاطر خیلی شبیه Levono Smart Display است. این دستگاه تجربه‌ای فوق‌العاده برای نمایش تصاویر، اسلایدشوها، تماشای برنامه‌های تلویزیونی و خواندن محتواهای متنی ایجاد می‌کند.

این محصول همچنین به لطف بلندگوهای استریو و ووفر قدرتمند جلویی خود برای تماشای ویدیوهای یوتیوب و استفاده از سرویس‌های استریم موسیقی مناسب است.

قابلیت مارکی (Marquee) که از Nest Cam به Nest Hub Max آمده به این دستگاه اجازه می‌دهد قابلیت‌های مهمی در زمینه امنیت مثل تاریخچه رویدادها، دستیار خانگی/خارجی و نوتیفیکیشن‌های حرکتی داشته باشد.

Nest Hub Max به لطف دوربین عریضی که دارد می‌تواند کاربر را به صورت خودکار در هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی در پوشش میدان دید خود قرار دهد. علاوه بر این، امکانی روی این دستگاه قرار داده شده که اجازه می‌دهد لنز دوربین و میکروفن را غیرفعال کنید تا حریم خصوصی بیشتری داشته باشید. همچنین، دوربین Nest Hub Max آن قدر باهوش است که می‌توانید با ژست‌های حرکتی اعمال خاصی را انجام دهید؛ مثلا دست خود را بلند کنید تا پخش موسیقی متوقف شود.

image

مضاف بر این، سیستمی به نام Face Match در این دستگاه قرار داده شده که می‌تواند چهره شما را تشخیص دهد و اطلاعاتی مثل قرارهای ملاقات تقویم، پیام‌های ویدیویی و غیره را به شما نشان دهد. این اطلاعات به صورت محلی بر روی دستگاه قرار می‌گیرد و هیچ‌گاه از آن خارج نمی‌شود.

گوگل در این باره می‌گوید:

وقتی اول صبح به آشپزخانه می‌روید، اسیستنت می‌داند که باید قرارهای ملاقات، جزئیات مسیرهای رفت و آمد، آب و هوا، و سایر اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهد. همچنین، وقتی از بیرون به خانه برگشتید، Hub Max با اعلام یادآورها و پیام‌هایی که در انتظارتان هستند به شما خوش‌آمد می‌گوید. علاوه بر این، اسیستنت می‌داند که باید چه موسیقی و برنامه‌هایی را به شما پیشنهاد کند.

Nest Hub Max قابلیتی موسوم به Thread Hub هم دارد که می‌تواند به سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی وصل شده و آن‌ها را کنترل کند.

Nest Hub Max از انتهای تابستان امسال با قیمت ۲۲۹ دلار وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)