خانهاخبار
موتورولا Moto Z4 Force، رقیب تازه Galaxy S10e

موتورولا Moto Z4 Force، رقیب تازه Galaxy S10e

موتورولا گوشی‌ای سطح بالا به نام Moto Z4 Force را در دست توسعه دارد که گفته می‌شود از اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرد و با 8 گیگابایت رم معرفی می‌شود. این گوشی احتمالا به قیمتی کمتر از گلکسی اس 10 ای و آیفون 10 آر عرضه خواهد شد.
۱۳۹۸/۲/۱۶

گوشی‌های Moto Z Force و همچنین جانشین آن برخلاف همه سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش کمپانی موتورولا نتوانستند به فروش چشمگیری که سازنده انتظارش را داشت، دست پیدا کنند. همین موضوع باعث شد برند سازنده سال گذشته از بخش پرچمدار بازار موبایل خارج شود؛ اما حالا به نظر می‌رسد که دوباره قصد دارد به این بخش قدرتمندانه بازگردد.

image

 

پردازنده سطح بالا و تازه کوالکام با رم چشمگیر

براساس شایعه‌ها و همچنین ادعای یکی از افشاگران دنیای مجازی به نام آندری یاتیم، Moto Z4 Force امسال به پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود. در کنار این پردازنده هم گفته می‌شود که مدل مذکور از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره احتمال معرفی نسخه‌های دیگر با کانفیگ متفاوت منتشر نشده است اما باید یادآور شویم که 8 / 128 گیگابایت رد حال حاضر در نسخه پایه گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس هم به کار رفته است. البته Moto Z4 Force مدل 2019 حدودا 2 گیگابایت بیشتر از گلکسی اس 10e رم دارد.

image

 

انتظار می‌رود Moto Z4 force هم مانند سایر گوشی‌های تازه موتورولا با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید پای به همراه پوسته مینیمال سازنده توسعه پیدا کند. سایر مشخصات تکمیلی آن هم ممکن است شامل باتری کوچک 3230 میلی امپر ساعتی، مجوز IP67 و شبکه ارتباطی 4G LTE شود. گفته می‌شود که خریداران پرچمدار تازه موتورولا در کنار دستگاه اصلی همچنین یک موتوماد 5G هم دریافت خواهند کرد.

پنل نمایش بزرگ و دوربین اصلی با لنزهای سه گانه

چند روز پیش تصاویر رندر منتسب به Moto Z4 تازه موتورولا در فضای وب منتشر شد و انتظار می‌رود پرچمدار Z4 Force هم از نظر ظاهری شبیه به آن توسعه یابد. بدین ترتیب، Moto Z4 Force با پنل نمایش اولد 6.4 اینچی به همراه حسگر اثرانگشت زیر آن طراحی می‌شود و در کنار حاشیه‌های نواری باریک، ناچ کوچکی در قسمت بالای صفحه نمایش آن در نظر گرفته می‌شود. این ناچ کوچک درست زیر بلندگوی مکالمه قرار می‌گیرد و میزبان دوربین سلفی می‌شود. لنز سلفی این گوشی هم 24.8 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.9 خواهد بود و انتظار می‌رود که در پنل پشتی آن شاهد تعبیه دوربین سه‌گانه باشیم.

image

 

گفته می‌شود دوربین سه گانه Moto Z4 Force لنز 48 مگا پیکسلی اصلی با دیافراگم 1.8، لنز تله فوتو 8 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.0 و همچنین لنز 13 مگا پیکسلی دیگری با دیافراگم 1.8 دارد که هنوز عملکردش مشخص نشده است.

این ماژول سه‌گانه همچنین قابلیت‌های نرم افزاری به‌روزرسانی‌شده‌ای دارد. لنز اصلی آن می‌تواند با امکان SmartAI نور، تضاد، وضوح رنگ و سایر تنظیمات را برای هر منظره تعدیل کند. پیش از این هم شایعه شده بود که موتورولا توسعه نوعی امکان Night Vision را به‌طور انحصاری در پیش گرفته است و همین قابلیت تصویربرداری باکیفیت در نور کم احتمالا در Moto Z4 Force به کار گرفته شود.

Moto Z4 Force رقیب گلکسی اس 10 ای

انتظار می‌رود Moto Z4 Force با قیمتی رقابتی وارد بازار شود و گلکسی اس 10 ای رقیب اصلی آن به شمار رود. با توجه به سابقه موتورولا در معرفی مدل‌های قبلی، ممکن است در ماه مه یا اوت شاهد رونمایی از این گوشی تازه باشیم.

شایعه شده است Moto Z4 Force به قیمت 650 دلار روانه بازار می‌شود. بدین ترتیب، محصول تازه موتورولا از گلکسی اس 10 ای سامسونگ، آیفون 10 آر اپل و همچنین وان پلاس 7 که در هفته‌های آینده معرفی می‌شود، ارزان‌تر خواهد بود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد مهدی

۱۳۹۸/۵/۱۹
سلام میشه قیمت گوشی موترلا z4و بگین ممنون میشم

arman

۱۳۹۸/۲/۱۶
داداش وقتی بلد نیستی نیا بگو s10e شش گیگ رم داره مدل پایه s10e هشت گیگ رم داره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱۶
S10e تنها گوشیه که من اُمید دارم بتونم بخرم توی این اوضاع متشنج اقتصادی. همینم بگیرم کلاه‌مو پرت میکنم دور