خانهاخبار
سامسونگ در حال کار روی دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر است

سامسونگ در حال کار روی دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر است

طراحان و مهندسان سامسونگ در حال کار روی تکنولوژی جدیدی هستند که به کمک آن، بتوانند دوربین سلفی را در زیر نمایشگر قرار دهند.
۱۳۹۸/۲/۱۵

مهم نیست که در حال حاضر از محلوی استفاده کنید که دارای ناچ قطره ای باشید یا مانند آیفون 10، از حفره بزرگتری برخوردار باشد. به هر حال، هر شخصی مطمئنا علاقمند است که نمایشگر دستگاه خود را به صورت تمام صفحه و بدون هیچ بریدگی خاصی ببیند. با پیشرفت روز افزون دنیای تکنولوژی و فراهم شدن شرایط برای قرارگیری سنسور اثر انگشت درون نمایشگر، مطمئنا آرزوی کاربران برای برخورداری از محصولی با صفحه نمایش کامل به زودی برآورده خواهد شد.

مهندسان سامسونگ در حال کار روی فناوری خاصی هستند که به آنها اجازه می دهد تا دوربین سلفی را مانند حسگر اثر انگشت، به زیر نمایشگر انتقال داده و به این ترتیب،‌امکان تولید محصولی با صفحه نمایش کامل و فاقد هرگونه شیار یا بریدگی فراهم می شود. این اطلاعات ابتدا توسط مدیر بخش تحقیق و توسعه سامسونگ؛ آقای یونگ بیونگ دوک رسانه ای شد و حالا توسط منابع کره ای نیز تأیید شده است.

image

صنعت تولید گوشی های هوشمند در حال حاضر، متکی به روش های دیگری برای قرار دادن اقلامی مانند اسپیکر، سنسورهای نزدیکی و اثر انگشت در محل های جدید شده است. دوربین سلفی را می توان آخرین موردی دانست که چالشی جدید را برای طراحان ایجاد کرده است. در صورت به نتیجه رسیدن، می توان امیدوار بود که در آینده نه چندان دور،‌ شاهد ارائه یک تلفن هوشمند با نمایشگر تمام صفحه خواهیم بود.

منبع منتشر کننده این خبر، متأسفانه جزئیات دقیقی از این تکنولوژی را در اختیار رسانه ها نگذاشته است. مطمئنا تمامی علاقمندان به دنیای تکنولوژی، منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در این زمینه هستند. پس با ما همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار روز قرار بگیرید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱۵
خاطرتان جمع باشد??
چینی‌ها اولین کسانی خواهند بود
که اولین نسخه از این فناوری را
برای اولین بار
روانه‌ی بازار خواهند کرد??