خانهاخبار
آيفون XR به عنوان پر فروش ترین محصول در اروپا انتخاب شد

آيفون XR به عنوان پر فروش ترین محصول در اروپا انتخاب شد

بر اساس اطلاعات و آمار جدید، آیفون XR توانسته در بازار گوشی های هوشمند در اروپا، لقب پر فروش ترین را به خود اختصاص دهد.
۱۳۹۸/۱/۲۸

آمار و اطلاعاتی که توسط موسسه Kantar منتشر شده، حاوی دو خبر خوب برای اهالی کوپرتینو است:

  1. انتصاب لقب پر فروش ترین گوشی هوشمند در اروپا به آیفون XR
  2. افزایش محصولات مبتنی بر سیستم عامل آی او اس در کشور آمریکا

متن گزارش به شرح زیر است:

آيفون XR عملکرد بسیار خوبی را در سه ماهه اول سال 2019 به خود اختصاص داده و توانسته با کنار زدن آیفون XS و ایکی اس مکس، لقب پر فروش ترین را به خود اختصاص دهد. 16 درصد از خریداران آیفون XS و XS مکس، دستگاه جدید خود را جایگزین آیفون 10 کرده اند و این در حالی است که این عدد برای خریداران آيفون X تنها به یک درصد می رسد.

با توجه به عملکرد خوب هواوی و شیائومی، نرخ رشد آی او اس در کشور چین با روند نزولی روبرو شده و 0.4 درصد افت پیدا کرده است. آيفون 10 توانست لقب پر فروش ترین را در این کشور به خود اختصاص دهد، اما آیفون XS و ایکس اس مکس تنها توانستند در لیست 10 تلفن هوشمند پرفروش قرار گیرند. از طرف دیگر قیمت محصولات اپل در این کشور هر سال 2 درصد کاهش پیدا می کند و این در حالی است که شرکت های بومی، محصولات خود را سالانه 5 درصد گران تر می کنند و همین موضوع باعث می شود تا اپل جایگاه بهتری را در سال های آینده در کشور چین پیدا کند.

image

 

اما فروش بالای آخرین پرچمدار سامسونگ، یعنی سری گلکسی S10 باعث شده تا نام این برند به عنوان پر فروش ترین در اروپا به ثبت برسد و جایگاه خود را در سال جاری نیز حفظ نماید. تنها یک ماه بعد از معرفی سری اس 10، میزان فروش سه محصول جدید به صورت زیر بوده است:

  1. گلکسی اس 10: 49.4 درصد
  2. گلکسی S10 پلاس: 42.8 درصد
  3. گلکسی S10 ای: 8 درصد

آن طور که مشخص است، محصولات گران تر توانسته اند فروش بهتری را تجربه کنند. اما انتظار داریم که فروش گلکسی S10e به مرور افزایش یابد، چرا که موج اولیه هجوم به محصولات جدید از بین رفته و کاربران عادی به سمت گوشی های تازه معرفی شده خواهند آمد.

اما محصولات مبتنی بر سیستم عامل آی او اس با کاهش فروش 2 درصدی در اروپا مواجه شده اند و سهم آنها از بازار به 20.1 درصد رسیده است. اما در مقابل، میزان فروش آنها در کشور آمریکا با افزایش روبرو بوده و با افزایش 6.5 درصدی به 45.5 درصد رسیده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱/۲۸
گوشی در حال حاضر فقط s10(پلاس ملاس هم نه، فقط نسخه استاندارد). بعدش هم هوآوی(میت ۳۰ که قراره بیاد با نمایشگر ثانویه⭐?)
دیگه بقیه گوشی‌ها به درد زیرِ چرخ‌های گریدر میخورن(جهت معدوم شدن)