خانهاخبار
کادیلاک CT5 مدل 2020 از راه رسید؛ خداحافظی با کادیلاک CTS

کادیلاک CT5 مدل 2020 از راه رسید؛ خداحافظی با کادیلاک CTS

کادیلاک CT5 برای اولین بار در ماه مارس معرفی شد؛ با این حال سازنده آن به تازگی تمام ویژگی‌ها و تصاویر آن را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۱/۲۸

در ماه مارس سال جاری میلادی شاهد انتشار تصاویر رسمی از طراحی ظاهری خودروی کادیلاک CT5 بودیم. این خودرو به عنوان جایگزین کادیلاک CTS روانه بازار می‌شود. به تازگی کادیلاک تمام مشخصات این خودرو، موتورهای مورد استفاده در آن و همچنین تریم‌های آن را مشخص کرده است.

کادیلاک CT5 مدل 2020 به صورت استاندارد به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری مجهز می‌شود. این موتور همراه با توربوشارژر قدرتی برابر با 237 اسب بخار (177 کیلووات) و گشتاوری برابر با 350 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. خریداران می‌توانند این خودرو را با موتور قدرتمندتر 6 سیلندر نیز سفارش دهند. این موتور حجمی برابر با 3.0 لیتر داشته و از توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد. قدرت تولیدی این موتور برابر با 335 اسب بخار (250 کیلووات) بوده و گشتاور تولیدی آن به 542 نیوتون متر می‌رسد.

فرقی نمی‌کند خریدار کدام موتور را برای خودروی آینده خود سفارش دهد، هر دو نمونه به گیربکس یکسان مجهز شده‌اند. قدرت تولیدی موتورهای این خودرو توسط یک گیربکس خودکار 10 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. راننده می‌تواند این خودروی آمریکایی را به صورت محور عقب و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهد.

image

این خودروی سدان لوکس به فناوری‌های زیادی به صورت استاندارد و به صورت سفارشی مجهز شده است. این خودرو به صورت استاندارد دارای سیستم ریموت استارت تطبیقی است. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد از راه دور دمای کابین، سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها و همچنین سیستم گرم‌کن فرمان را کنترل کند. این خودرو به سیستم راننده نیمه خودکار Super Cruise کادیلاک نیز مجهز شده است.

تمام تریم‌های کادیلاک CT5 به صورت استاندارد به سیستم‌های امنیتی مانند هشدار تصادف از جلو، ترمز خودکار عابر پیاده از جلو و ترمز خودکار اضطراری مجهز می‌شود. تریم‌های Premium Luxury و اسپرت به این خودرو ویژگی‌هایی مانند هشدار خروج از میان خطوط، هشدار ترافیک از عقب، سیستم کمکی پارک از عقب و سیستم تاریک کردن خودکار آینه جلو را اضافه می‌کند.

image

این خودرو در بالاترین نمونه‌های خود دارای امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز خودکار بهبود یافته، سیستم کمکی پارک خودکار، سیستم اندازه‌گیری فاصله، سیستم پارک کمکی جلو، دوربین اطراف خودرو، هدآپ دیسپلی، سیستم کمک به نگهداری خودرو در میان خطوط، سیستم هشدار عابر پیاده در عقب و ترمز خودکار عقب است.

مدل 2020 کادیلاک CT5 در تریم‌های پریمیوم، پریمیوم لاکچری و اسپرت به فروش برسد. دو تریم آخر به صورت سفارشی با پکیج پلاتینیوم در اختیار خریداران قرار می‌گیرند که دارای تجهیزات بسیار زیادی است. از تجهیزات این پکیج می‌توان به سیستم گرمکن، تهویه، ماساژ و کنترل در 18 جهت صدندلی‌های جلو اشاره کرد.

image

کادیلاک CT5 مدل 2020 از پاییز سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. کادیلاک قیمت این خودرو را با نزدیک شدن به زمان عرضه آن اعلام خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۸/۱/۲۹
به نظرم از روی پراید کپی کردند