خانهاخبار
مدیر عامل سامسونگ از پیشتازی این شرکت در 10 سال آینده می‌گوید

مدیر عامل سامسونگ از پیشتازی این شرکت در 10 سال آینده می‌گوید

دی‌جی کو، مدیر عامل سامسونگ، اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده این شرکت با استراتژی‌های خود می‌خواهد در 10 سال آینده نیز جایگاه فعلی‌اش به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند را حفظ کند.
۱۳۹۸/۱/۲۲

نبرد بر سر جایگاه بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند در دنیا با اقدامات و استراتژی‌های جدید هوآوی بیش از پیش بالا گرفته است. این تولیدکننده بزرگ چینی بارها از تعهد این شرکت برای تسخیر جایگاه همتای کره‌ای خود سخن گفته، اما این اولین باری است که پاسخی از سوی سامسونگ به این ادعاها می‌شنویم. دی‌جی کو، مدیرعامل این غول کره‌ای، اخیرا اعلام کرده که این شرکت در یک دهه آینده همچنان به عنوان برترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند باقی خواهد ماند.

وقتی درباره احتمال از دست رفتن جایگاه سامسونگ از کو پرسیده شد، او گفت که تمرکز این شرکت همیشه بر نوآوری و بهبود محصولات آن‌ها بوده و در دهه پیش رو نیز همچنان ادامه می‌یابد.

علی‌رغم افت ناگهانی میزان فروش محصولات سامسونگ، این شرکت همچنان بر رویکرد خودش مبنی بر تولید تلفن‌های تاشو استوار است و مدیر عامل آن‌ها باور دارد که سامسونگ می‌تواند موج نوینی از تجربه‌های موبایلی را ایجاد کند. علاوه بر این، کو تایید کرده که این شرکت در چند وقت اخیر مشغول به‌روزرسانی نمایشگر گلکسی فولد بوده تا بتواند تجربه کاربری بی‌نظیر و بدون مشکلی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

مدیر عامل سامسونگ آماده است تا خط تولید تلفن‌های تاشوی این شرکت را به سطح جدیدی ببرد، اما هنوز اطلاعاتی درباره دستگاه‌های مورد نظر آن‌ها یا پنجره زمانی مربوطه اعلام نشده است. علاوه بر این، مشخص شد که نسخه فرانسوی دستیار صوتی بیکسبی در مرحله بتا قرار گرفته و به زودی رسما منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۴
یه جوری خالی ببند که همه نفهمن آخه تو اس10 رو از نزدیک لمس کردی که حرف مفت میزنی اونی که هنگ میکنه گوشی های بی کیفیت چینی مثل حبابی و گوشی های فیکه که داری استفاده میکنی میت 20 پرو همونی که صفحه ش سبز میشد رو نمیگی؟ حبابی به خاطر همین مشکل صفحه نمایش گوشی p30 رو داد سامسونگ واسش زد
هنوز مونده عظمت سامسونگ رو درک کنی چون این چیزا واست خیلی زوده و اطلاعاتت بشدت کم و زیر صفر

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۴
صد در صد همینطوره حبابی مال این حرفا نیست

سسسسجاد

۱۳۹۸/۱/۲۳
ارواح خودش گوشی اس۱۰پلاس نمیتونه ۱بازی پابجی بالا بیاره بدن لگ و باگ وقتی بازی میکنی حالتو بهم میزنه
درصورتی که تو میت۲۰پرو بدون هیچ مشکلی بازی میکردم