خانهاخبار
مشخصات و تصاویر آنر 20 لایت لو رفت

مشخصات و تصاویر آنر 20 لایت لو رفت

آنر 20 لایت یکی از دستگاه‌هایی است که قرار است در ماه‌های آتی توسط آنر به بازار عرضه شود. حالا بخش مهمی از اطلاعات و تصاویر مربوط به این تلفن هوشمند در سطح اینترنت پخش شده است.
۱۳۹۸/۱/۲۱

آنر در ماه‌های پیش رو می‌خواهد حدقل سه تلفن هوشمند جدید معرفی کند. دو مورد از این دستگاه‌ها آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو هستند و دستگاه سوم نسخه سبک‌تر این دو پرچمدار یعنی آنر ۲۰ لایت خواهد بود. حالا به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره آنر ۲۰ لایت منتشر شده که در کنار آن می‌توانیم تصاویر مربوط به این تلفن هوشمند را هم ببینیم.

ظاهر آنر ۲۰ لایت شبیه P30 لایت و Nova 4e است و نمایشگری ۶.۲۱ اینچ با کیفیت +FHD دارد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه را به صورت ناچ قطره‌ای در خود جا داده است. در قاب پشتی دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که از یک سنسور اصلی ۲۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. علاوه بر این، در کنار این دوربین یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

آنر ۲۰ لایت از پردازنده Kirin 710 با ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند که با کارت microSD می‌توانید آن را ارتقا دهید. این دستگاه جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پورت microUSB دارد. ظرفیت باتری آنر ۲۰ لایت ۳۴۰۰ میلی آمپر است اما هیچ حرفی از شارژ سریع برای آن به میان نیامده. این تلفن هوشمند در بخش نرم‌افزار از EMUI 9 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید پای ساخته شده است.

آنر ۲۰ لایت در دو رنگ سیاه و شفقی به بازار می‌آید و انتظار داریم که رنگ‌های بیشتر هم به‌هنگام عرضه در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. قیمت این گوشی قرار است در اروپا ۲۸۰ یورو باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ابرام شیاعومی

۱۳۹۸/۱/۲۳
باز هم پورت microUSB؟؟؟؟