خانهاخبار
باتری آیفون 11 احتمالا 25 درصد بزرگ‌تر است

باتری آیفون 11 احتمالا 25 درصد بزرگ‌تر است

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، در گزارشی جدید اعلام کرده است که باتری آیفون بعدی اپل احتمالا به خاطر برخورداری از قابلیت شارژ معکوس 25 درصد بزرگ‌تر است.
۱۳۹۸/۱/۱۵

مینگ-چی کو چندی قبل گفته بود که اپل احتمالا در نسل بعدی آیفون از قابلیت شارژ معکوس رونمایی خواهد کرد، این تحلیل‌گر سرشناس اپل حالا در گزارشی تازه اعلام کرده که باتری آیفون بعدی بزرگ‌تر خواهد بود تا بتواند از قابلیت مذکور به خوبی پشتیبانی کند.

کو معتقد است که باتری نسل بعدی پرچمدار ۵.۸ اینچی اپل ۲۰ تا ۲۵ درصد بزرگ‌تر است تا بتواند امکان شارژ سایر دستگاه‌ها را داشته باشد. علاوه بر این، کسانی که باتری آیفون XS Max خود را تعویض می‌کنند هم می‌توانند باتری جدیدی با ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت بیشتر داشته باشند.

گفته می‌شود که نازک‌تر شدن نمایشگر OLED این تلفن هوشمند اجازه می‌دهد فضای بیشتری برای افزایش ظرفیت باتری وجود داشته باشد و در عین حال ضخامت دستگاه نیز افزایش نیابد.

علاوه بر این، کو می‌گوید ظرفیت باتری مدل ۶.۱ اینچی آیفون (که احتمالا نسخه به‌روزشده آیفون XR خواهد بود) فقط ۵ درصد یا حتی کمتر افزایش پیدا می‌کند.

البته طبیعی است که همه این گمانه‌زنی‌ها را باید با تردید بررسی کنیم، ولی همان طور که احتمالا می‌دانید، پیش‌بینی‌های کو اغلب اوقات به حقیقت پیوسته و تا حد زیادی درست بوده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)