خانهاخبار
سامسونگ می‌خواهد تا انتهای 2019 حدود 60 میلیون S10 بفروشد

سامسونگ می‌خواهد تا انتهای 2019 حدود 60 میلیون S10 بفروشد

بر اساس گزارشات جدید، سامسونگ قصد دارد تا انتهای سال 2019 با افزایش 10 تا 15 درصدی نسبت به گذشته، حدود 60 میلیون گلکسی اس 10 بفروشد.
۱۳۹۸/۱/۹

اگرچه شاخص‌های اولیه حاکی از آن است که بازار تلفن‌های هوشمند حداقل یک سال نزولی دیگر را تجربه خواهد کرد، اما سامسونگ می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به قبل داشته باشد. بر اساس اطلاعات زنجیره تامین، انتظار می‌رود فروش پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ نسبت به S9 بهتر باشد و در سطح جهانی به ۶۰ میلیون دستگاه برسد.

خانواده گلکسی اس ۱۰ از نظر پیش‌سفارش در چین و آمریکا عملکرد بسیار خوبی داشته است. گزارش وبسایت DigiTimes افزایشی ۱۰ تا ۱۵ درصدی را نسبت به نسل‌های قبلی در مجموع آمار فروش خانواده اس ۱۰ پیش‌بینی می‌کند، بنابراین این رقم برای سال جاری تقریبا به ۶۰ میلیون دستگاه می‌رسد.

ترکیب طراحی ظاهری جدید، دوربین‌های بهبودیافته و اضافه شدن مدل 5G به این خط تولید مطمئنا تاثیر مثبتی بر میزان فروش پرچمداران سامسونگ خواهد گذاشت، چرا که این غول بزرگ کره‌ای می‌خواهد علی‌رغم فشارهایی که از طرف هوآوی به آن‌ها وارد می‌شود، جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل دنیا حفظ کند. تنوع گسترده محصولات سری A هم گواه دیگری بر استراتژی سامسونگ مبنی بر حفظ و تسخیر هر چه بیشتر بازارهای جدید مثل چین است که شیائومی و هوآوی فعلا در آن حکمفرمایی می‌کنند.

5G یکی از دیگر حوزه‌هایی است که سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی در آن انجام داده و قصد رقابت با هوآوی را دارد. گلکسی اس ۱۰ فایو جی احتمالا اولین پرچمداری خواهد بود که از فناوری نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی می‌کند. همه این استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به سامسونگ کمک می‌کند تا جایگاه فعلی خود را حفظ نماید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۵
چرت و پرت و رویا باف یکار بچه های آماتور یمثل توه و برند های داغونی مثل هنگ جی بوت لوپی خودش که نابود شده هیچ حبابی رو هم بیچارهع کرد با صفحه نمایش های سبزی که واسه میت 20 پرو زد رضا خالی بند یا همون سعید fm یا همون حمید خالی بند بوت لوپی تو برو با همون گوشی داغون هنگی g5 ماژولارت باز یکن البته اگه هنوز کار کنه و بوت لوپ نشده باشه که بعید میدونم.سامسونگ افت فروش هم داشته باشه شک نکن صد برابر از برند های بنجولی مثل هنگ جی فروشش بیشتره بیخود نیست 10 ساله داره پادشاهی میکنه.فعلا که اس10 پر فروش ترین پرچمدار ساله

رضا

۱۳۹۸/۱/۱۸
تو خواب بفروشه مدیر سامهنگ هم یه چرت وپ پرتی گفته سعید چاخان سامنگ امسال وضعیتش رو به افوله با این گوشی های آشغالش هر 3 تا سری 10 ها روی هم به میلیون هم نمی رسن

محمد

۱۳۹۸/۱/۹
به راحتی میفروشه