خانهاخبار
عینک هوشمند هوآوی معرفی شد

عینک هوشمند هوآوی معرفی شد

اولین عینک هوشمند هوآوی با همکاری یک شرکت کره‌ای تولید و در کنار تلفن‌های هوشمند سری P30 در مراسم امروز در پاریس معرفی شد. این دستگاه بیشتر شبیه نوعی هندزفری است.
۱۳۹۸/۱/۶

هوآوی با همکاری یک شرکت کره‌ای به نام Gentle Monster دست به تولید عینک هوشمند زده است. این عینک که امروز در مراسم معرفی P30 به نمایش گذاشته شد، قرار است بیشتر از یک مدل داشته باشد.

این غول بزرگ چینی می‌گوید عینک هوشمند آن‌ها جایگزینی برای ایرباد است و به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند بدون نیاز به استفاده از هدفون تماس‌های تلفنی خود را پاسخ دهد. روی این محصول هیچ دکمه‌ای وجود ندارد، ولی با تپ کردن روی دسته عینک می‌توانید فورا به تماس‌ها پاسخ دهید.

آنتن، ماژول شارژ، میکروفون دوگانه، تراشه پردازنده، بلندگو و باتری همگی درون دسته عینک قرار داده شده‌اند. در این دستگاه دو میکروفون با استفاده از فناوری شکل‌دهی پرتو قرار داده شده تا حتی وقتی عینک را روی بینی خود قرار می‌دهید حرف‌های شما را بفهمد.

علاوه بر این، بلندگوهای استریو هم درست در محلی که دسته عینک کنار گوش قرار می‌گیرد تعبیه شده است. هوآوی می‌خواهد دستگاهش به گونه‌ای باشد که بدون اذیت کردن اطرافیان بتوانید صداها را بشنوید.

نکته جالب این است که هیچ دوربینی در این دستگاه وجود ندارد تا مشکلی از بابت حریم خصوصی به وجود نیاید.

عینک هوشمند هوآوی همراه با کیس چرمی و پورت USB که در زیر بدنه این دستگاه قرار داده شده به بازار می‌آید و از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند، اما تا ماه ژوئیه ۲۰۱۹ خبری از این محصول نخواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)