خانهاخبار
اپل با Apple Card وارد بازار کارت‌های اعتباری شد

اپل با Apple Card وارد بازار کارت‌های اعتباری شد

کوپرتینویی‌ها امشب در مراسم خود اعلام کردند که با همکاری شرکت گلدمن ساکس پروژه‌ای به نام Apple Card را راه‌اندازی کرده‌اند که در واقع همان کارت اعتباری با قابلیت‌های ویژه است.
۱۳۹۸/۱/۵

اپل در خلال رویداد It’s Show Time خود اعلام کرد که توانسته با کمک شرکت گلدمن ساکس اولین کارت اعتباری خود را بسازد، کارتی که با اپلیکیشن Wallet آمیخته شده است. نام این پروژه Apple Card است.

اپل اولین بار کار خود را در حوزه پرداخت در سال ۲۰۱۴ و با Apple Pay آغاز کرد. سپس مدتی قبل Apple Pay Cash را در آمریکا عرضه نمود تا کاربران بتوانند برای یکدیگر پول بفرستند و مستقیما از طریق اپلیکیشن Messages پرداخت‌های خود را انجام دهند.

این شرکت پیش از این هزینه بسیار کمی بابت انجام پرداخت‌های Apple Pay از کاربران می‌گرفت، اما حالا با معرفی Apple Card مطمئنا سهم بیشتری از این تراکنش‌ها دریافت خواهد کرد.

خود این کارت هیچ هزینه‌ای ندارد و نرخ بهره آن نسبت به اکثر کارت‌های اعتباری پایین‌تر بوده و خصوصی و ایمن است. این کارت آمده تا با کمک دستگاه‌های اپل زندگی مالی کاربران را سالم‌تر و آسان‌تر کند. ثبت نام در این پروژه بسیار ساده است و از طریق خود اپلیکیشن Wallet انجام می‌شود. کاربران می‌توانند از این کارت در سطح بین‌المللی برای دستگاه‌های اپلی استفاده کنند.

علاوه بر این، نمودارهای جدیدی به اپ Wallet اضافه شده تا کاربران بتوانند وضعیت مخارج خود را مشاهده کنند. این کارت همچنین از یادگیری ماشینی و Apple Maps استفاده می‌کند تا کیفیت اطلاعاتی که در بخش وضعیت کارت قرار دارد را افزایش دهد.

نکته بعدی قابلیتی به نام Daily Cash است؛ سیستمی برای بازگشت وجه دارد که نرخ آن برای هر تراکنش ۲ درصد است. این مقدار در هنگام خرید محصولات و سرویس‌های اپلی به ۳ درصد می‌رسد.

اپل کارت از تابستان امسال، فقط در آمریکا، عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)