خانهاخبار
سامسونگ می‌خواهد دوربین را به زیر نمایشگر منتقل کند

سامسونگ می‌خواهد دوربین را به زیر نمایشگر منتقل کند

سامسونگ قصد دارد برای دستیابی به طراحی تمام صفحه در پرچمداران خود دوربین سلفی را به زیر نمایشگر منتقل نماید. این شرکت کار روی فناوری مذکور را شروع کرده و احتمالا ظرف 1 یا 2 سال آینده آن را اجرایی می‌کند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۵

نمایشگرهای Infinity-O صرفا مرحله‌ای هستند که در مسیر حرکت به سوی تلفن‌های تمام صفحه باید از آن‌ها عبور کنیم. اگر می‌خواهیم موبایلی داشته باشیم که خبری از ناچ یا حفره روی آن نباشد، باید بتوانیم تمام سنسورها و دوربین‌های جلو را به زیر نمایشگر ببریم.

یانگ بیونگ-دوک، معاون بخش تحقیق و توسعه گروه نمایشگرهای موبایل سامسونگ، می‌گوید:

اگرچه ظرف ۱ یا ۲ سال آینده نمی‌توانیم تلفن هوشمند تمام صفحه بسازیم، اما فناوری می‌تواند آن قدر پیشرفت کند که حفره دوربین بدون صدمه زدن به عملکرد آن نامرئی شود.

او می‌گوید خانواده گلکسی اس ۱۰ اولین دستگاه‌هایی هستند که طراحی حفره‌ای را به پنل OLED آورده‌اند (برای مثال پیش از این هوآوی View 20 نیز از روش طراحی حفره‌ای استفاده می‌کرد اما پنل نمایشی آن از نوع LCD بود).

علاوه بر این، سامسونگ در نظر دارد تا مثل فناوری Crystal Sound OLED ال جی که در G8 ThinQ شاهد آن بودیم، از خود نمایشگر به عنوان بلندگو استفاده کند، ولی هیچ کدام از این فناوری‌ها هنوز آن قدر آماده نبوده‌اند که در پرچمداران گلکسی اس ۱۰ حضور پیدا کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

کیوان

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
با عرض سلام بخدمت کاربران جی‌اس‌ام. این فناوری تولید صدا از طریق صفحه که گفتید در حد شایعه ماند و G8 الجی از اسپیکر معمولی و حتی مونو استفاده می‌کنه و استریو هم نیست! در حال حاضر هیچ گوشی در بازار با این تکنولوژی وجود نداره و فقط شایعه هست.

آرش

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
ضمنا فن آوری Crystal Sound OLED در p 30 استفاده شده
البته این هنر الجی هست و ربطی به هواوی نداره

آرش

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
هنوز تکلیفش با خودش مشخص نیست

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
همیشه چندین قدم از بقیه جلوتره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
خلاصه اینکه هربار یه چیزی رو هایپ میکنن تا "جیبِ مردم‌ِ فلک‌زده" را خالی کنند