خانهاخبار
اولین تریلر از فصل آخر سریال Game of Thrones منتشر شد

اولین تریلر از فصل آخر سریال Game of Thrones منتشر شد

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار نخستین تریلر از فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones منتشر شد. این تریلر حدود 2 دقیقه‌ای صحنه‌هایی از آخرین فصل مجموعه بازی تاج و تخت را نشان می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۵

چند روز قبل مجله EW با انتشار مجموعه‌ای از تصاویر جدید از شخصیت‌های سریال Game of Thrones بسیاری از طرفداران این سریال محبوب را به وجد آورد. حالا دیشب بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اولین تریلر رسمی از فصل هشتم و پایانی سریال پرمخاطب Game of Thrones منتشر شد. در این تریلر حدود ۲ دقیقه‌ای برای اولین بار صحنه‌هایی از قسمت‌های پایانی این سریال را می‌بینیم و به نظر می‌رسد که شبکه HBO و سازندگان این مجموعه به دنبال آماده کردن ذهن طرفداران برای نمایش نبردی عظیم در فصل آخر هستند.

image

این تریلر با صحنه‌ای از فرار پراضطراب آریا در راهروهای قلعه‌ای شروع می‌شود که به احتمال زیاد همان وینترفل، یعنی مقر خاندان استارک، است. در ادامه به ترتیب دیالوگ‌هایی از طرف شخصیت‌های محبوب سریال یعنی آریا، برن، جان و جیمی را می‌شنویم که هر کدام به نوبه خود فضا را برای بزرگ‌ترین نبرد تاریخ تلویزیون آماده می‌کنند، نبردی که احتمالا «نبرد وینترفل» نام خواهد داشت.

اگرچه در این تریلر صحنه‌ای نشان داده نمی‌شود که محتوای خاصی را درباره فصل جدید افشا کند، ولی همین سکانس‌های کوتاه اولین تصاویری هستند که پس از حدود یک سال و نیم انتظار از آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت منتشر شده‌اند، به همین خاطر نام این سریال و چند تن از شخصیت‌های آن دیروز به مدت چند ساعت به ترندهای برتر توئیتر تبدیل شدند.

اگر می‌خواهید بدانید چه چیزی به دنبال آریاست، سرانجام نبرد با وایت واکرها چه می‌شود و چه کسی در انتها روی تخت آهنین می‌نشیند (البته اگر در پایان تاج و تختی باقی مانده باشد!) باید تا ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ صبر کنید، اما فعلا شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
من نمیدونم چرا همیشه یه عده دنبال سانسورن.?

Ss

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
میتونی نگا نکنی

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
سلام چون سایتتون رو دوست دارم میگم او مورد منکراتی رو کات کنید از دمو !!!!

majestic1374

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
فقط اريا نميره هركي ميخواد بميره بميره