خانهاخبار
ارزش آیفون نزد کمپانی اپل به پایین ترین حد خود رسیده است!

ارزش آیفون نزد کمپانی اپل به پایین ترین حد خود رسیده است!

بر اساس آمار جهانی، اپل در زمینه فروش آیفون با مشکلات زیادی روبرو شده و از طرف دیگر، توجه و نگاه مدیران این کمپانی به آینده معطوف شده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۲

چندین سال است که شرکت اپل، مانور بسیار زیادی روی آیفون می‌دهد و طرفداران این برند نیز توجه زیادی به این محصول می‌کنند. اما اخیرا این اتفاق رو به نزول بوده و فروش آیفون‌ها نیز بسیار افت پیدا کرده است. همین موضوع سبب شده تا تمرکز مدیران و طراحان کوپرتینویی به سمت محصولات دیگر معطوف شده و آیفون یا همان گوشی هوشمند شرکت اپل، اهمیت خود را تا حدودی از دست بدهد.

خدمات نرم‌افزاری و سرویس‌هایی که مربوط به این بخش می‌شود، محوریت تمرکز مسئولان کمپانی اپل را به خود اختصاص داده و در لیست جدیدی که به منظور استخدام پرسنل تهیه شده، شاخه نرم‌افزار و سرویس‌های مربوطه در صدر نیاز قرار گرفته است. تیم کوک در نشست روز جمله خود، به این موضوع اشاره کرد که آنها قصد دارد تا سال 2020، به درآمد 50 میلیارد دلاری از راه سرویس‌ها دست پیدا کنند.

از سال 2016 تا سه ماهه سوم سال 2018، تمرکز اپل روی استخدام افراد ماهر در شاخه سخت‌افزار بوده، اما از آن زمان تا به حال، شرایط استخدام برای افراد فعال در زمینه نرم‌افزار بسیار بیشتر شده و این شاخه به رتبه اول رسیده است.

image

 

از آنجا که حدود 900 میلیون آيفون توسط شرکت اپل به فروش رسیده، جای تعجبی نیست اگر آنها تصمیم بگیرند تا تمرکز خود را روی محصول یا سرویسی جدید معطوف کنند. حالا کوپرتینویی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا چتر حمایتی خود را از بخش سخت افزار به شاخه نرم‌افزار منتقل کنند و باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار این برند خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

صدرا جعفری

۱۳۹۷/۱۲/۱۳
چون قیمت خونشون میفروشند .
الان قیمت Iphone xr که بقول خودشون ارزانترین ایفون هست . هم قیمت بهترین پرچمدار پریموم اندرویدی هست .

M

۱۳۹۷/۱۲/۱۳
یکم، کم تر پول های میلیاردی جمع اوری کنن و محصولاتشونو به ما دوبرابر نفروشن ،محبوبیت پیدا میکنن.تو همین جی اسم ام گزارشی خونده بودم که فقط ۲۵۰ میلیارد پول نقد دارن ،چند فقط پیشم اپل پارک کارش تقریبا تموم شد ،اینا همه پول ماست البته اشکالی نداره ولی نه این که انقدر گرون محصولاتشون عرضه کنن!