خانهاخبار
Zenfone 6 :MWC 2019 در تاریخ 24 اردیبهشت معرفی می‌شود

Zenfone 6 :MWC 2019 در تاریخ 24 اردیبهشت معرفی می‌شود

تاکنون دعوت‌نامه یا تیزری به صورت رسمی از Zenfone 6 منتشر نشده، ولی تبلیغ چاپی این دستگاه از برگزاری مراسمی در تاریخ 24 اردیبهشت به منظور معرفی این تلفن هوشمند خبر می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۲/۵

شرکت ایسوس در تاریخ ۱۴ ماه مه (۲۴ اردیبهشت) در والنسیای اسپانیا از نسل جدید موبایل Zenfone با نام Zenfone 6 رونمایی می‌کند. اگرچه تاکنون هیچ دعوت‌نامه‌ای به صورت رسمی منتشر نشده و ایسوس نیز تیزری برای تلفن هوشمند خود ارائه نکرده، اما به‌تازگی تبلیغی در یک روزنامه از این گوشی موبایل رویت شده است.

این تبلیغ در مجله‌ای چاپ شده که در MWC 2019 توزیع شده است. در این تبلیغ عبارت Defy Ordinary مشاهده می‌شود که آن را می‌توانیم معادل «عادی نباش» در نظر بگیریم. علاوه بر این، در صفحه دیگر این مجله تصویر مبهمی از طراحی Zenfone 6 را می‌ببینیم که ظاهرا ناچ از آن حذف شده است. در عکس‌های دیگری که قبلا از این موبایل لو رفته بود، دستگاهی را مشاهده کردیم که حاشیه‌های بسیار ظریفی داشت.

image

چند وقت پیش رندرهایی از Zenfone 6 منتشر شده بود که جلو و عقب این دستگاه را به خوبی نشان می‌داد. انتظار می‌رود این غول بزرگ تایوانی، دستگاه مورد نظر را با دوربینی سه‌گانه معرفی کند، هرچند نمی‌توانیم به این شایعات اطمینان کامل داشته باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)