خانهاخبار
امکان مشاهده دایرکت ها به زودی به نسخه وب اینستاگرام می آید

امکان مشاهده دایرکت ها به زودی به نسخه وب اینستاگرام می آید

اینستاگرام از هیچ پلتفرم و سیستم‌عاملی چشم‌پوشی نمی‌کند، درحالی‌که کاربران با تلفن هوشمند خود در سیستم‌عامل‌های اندروید و ios قادر به استفاده از این شبکه اجتماعی هستند این شبکه اجتماعی پرطرفدار از کاربران نسخه وب نیز غافل نشده و قصد دارد امپراتوری خود در وب را نیز توسعه دهد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۵

اینستاگرام از هیچ پلتفرم و سیستم‌عاملی چشم‌پوشی نمی‌کند، درحالی‌که کاربران با تلفن هوشمند خود در سیستم‌عامل‌های اندروید و ios قادر به استفاده از این شبکه اجتماعی هستند این شبکه اجتماعی پرطرفدار از کاربران نسخه وب نیز غافل نشده و قصد دارد امپراتوری خود در وب را نیز توسعه دهد. این شبکه اجتماعی محبوب در حال تست قابلیتی است که کاربران وب نیز بتوانند دایرکت های خود را بدون نیاز به اپلکیشن اینستاگرام و در مرورگر خود در محیط وب مشاهده کنند.

این خبر را یکی از مهندسان نرم‌افزاری اینستاگرام اعلام کرده و در توییتر خود تصویری از این آزمایش و اضافه کردن بخش دایرکت به نسخه وب را فاش کرده است.

گفتنی است نسخه تحت وب اینستاگرام از سال 2013 در مقایسه با اپلیکیشن آن بسیار کم‌رنگ شد و محبوبیت خود را از دست داد. در نسخه تحت وب اینستاگرام شما می‌توانید پست آپلود کنید، پست دیگران را لایک کنید و کامنت بگذارید، استوری ها را تماشا کنید اما قادر نیستید به استوری ها واکنش نشان دهید و استوری منتشر کنید اما در این نسخه قادر به ارسال و یا مشاهده دایرکت هایتان نیستید.

پیش‌ازاین اخباری نیز مبنی بر یکپارچه‌سازی اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک شنیده می‌شد که باید دید مارک زاکربرگ و همکارانش چه واکنشی به این موضوعات نشان خواهند داد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)