خانهاخبار
قیمت تسلا مدل 3 کاهش پیدا کرد

قیمت تسلا مدل 3 کاهش پیدا کرد

تسلا قیمت خودروی مدل 3 را کاهش داد. این موضوع به علت کاهش مالیات این خودرو رخ داده است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۳

تسلا در ماه‌های اخیر موفق به فروش تعداد بالایی خودرو شده که این موضوع باعث افزایش درآمد آن شده است. در این میان، افزایش فروش باعث شده این شرکت آمریکایی قیمت محصولات خود را کاهش دهد. در گذشته این برند برای محصولات خود 7500 دلار مالیات فروش خودروهای برقی در نظر گرفته بود. این مبلغ به تازگی به 3750 دلار کاهش پیدا کرده است. این موضوع باعث کاهش 2000 دلار قیمت برخی خودروهای این شرکت شد.

در ابتدا تسلا قیمت خودروهای تسلا مدل S سدان و تسلا مدل X را به میزان 2000 دلار کاهش داد و تنها 1000 دلار کاهش برای خودروی تسلا مدل 3 در نظر گرفت. حال قیمت این خودروی برقی 1100 دلار دیگر نیز کاهش پیدا کرده است تا افراد بیشتری قادر به خرید آن باشند.

تسلا مدل 3 در نمونه Mid Range Battery از این پس با قیمت پایه 42900 دلار به فروش می‌رسد که در مقایسه با قیمت پایه 44 هزار دلاری گذشته کاهش پیدا کرده است. تسلا ادعا می‌کند خریداران این مبلغ را به عنوان هزینه سوخت در چندین سال پرداخت می‌کنند. نمونه پایه تسلا مدل 3 با قیمت پایه 34850 دلار به فروش خواهد رسید. مدل Mid Range Battery این خودروی برقی به صورت محور عقب بوده و سرعت آن در مدت زمان 5.6 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. برد این خودرو برابر با 425 کیلومتر است.

image

ایلان ماسک در گذشته اعلام کرده بود به دنبال معرفی یک نمونه ارزان قیمت از خودروی تسلا مدل 3 است. این موضوع به معنای افزایش فروش این برند بوده که درآمدهای آن را نیز افزایش می‌دهد. تسلا در گذشته نه چندان دور تعدادی از نیروهای خود را اخراج کرد.

ایلان ماسک ادعا کرده در ماه آوریل و یا مه سال جاری میلادی از نمونه 35 هزار دلاری تسلا مدل 3 رونمایی می‌کند. تسلا در گذشته معرفی خودروهای خود را به تاخیر انداخته بود، با توجه به این موضوع، احتمال تعویق در رونمایی از ارزان‌ترین نمونه تسلا مدل 3 وجود دارد.

در حال حاضر ارزان‌ترین نمونه تسلا مدل 3 قیمتی برابر با 42900 دلار دارد که قیمت آن با کاهش مالیات به 39150 دلار می‌رسد. در حالی که شاید با خودروی ارزان قیمتی مانند شورلت بولت و یا کیا eNiro روبه‌رو نباشیم، تسلا مدل 3 همچنان یک خودروی برقی مقرون به‌صرفه در سگمنت خود محسوب می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

memory

۱۳۹۷/۱۱/۲۳
تو بلاد کفر با کوچکترین کاهش هزینه ای قیمت خودرو میاد پایین ولی تو مملکت اسلامی(فقط شعار)با افزایش قیمت پوشک هم قیمت خودرو میره بالا وقتی رفت بالا هم اگه قیمت همون پوشک بیاد پایین تو قیمت خودرو تاثیری نداره و سیر صعودیش رو طی میکنه.