خانهاخبار
نینتندو پیش‌بینی خود از فروش کنسول سوییچ را کاهش داد

نینتندو پیش‌بینی خود از فروش کنسول سوییچ را کاهش داد

نینتندو پیش‌بینی خود از میزان فروش کنسول بازی سوییچ را کاهش داد. این شرکت فروش کمتری را برای محصول خود پیش‌بینی کرده است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴

در حالی که نینتندو سوییچ فروش مناسبی را در فصل تعطیلات تجربه کرده است، نینتندو پیش‌بینی خود از میزان فروش این کنسول بازی را کاهش داده است. در گذشته این برند به فروش 20 میلیونی این کنسول در سال مالی جاری اشاره کرده بود و حال با کاهش 3 میلیونی، پیش‌بینی کرده فروش این کنسول بازی در بازارهای جهانی به 17 میلیون نسخه می‌رسد. این موضوع در آخرین گزارش مالی این کمپانی اعلام شده است.

اگر چه شاهد پیش‌بینی کاهش فروش کنسول نینتندو سوییچ هستیم ولی این شرکت خبر از افزایش فروش بازی‌های خود تا 10 میلیون نسخه داده است. این شرکت انتظار دارد در سال مالی جاری، 110 میلیون کپی از بازی‌های خود را به فروش برساند. این سال مالی در ماه مارس به پایان می‌رسد. پیش‌بینی نینتندو در رابطه با میزان فروش کنسول بازی 3DS نیز کاهش پیدا کرده است. در حالی که در گذشته به فروش 4 میلیونی این دستگاه اشاره شده بود، این برند پیش‌بینی کرده در سال مالی جاری 2.6 میلیون 3DS به فروش برساند.

در حالی که نینتندو خبر از کاهش فروش محصولات خود در سال مالی جاری داده است، سود آن رشدی 25 درصدی را در آخرین گزارش مالی آن تجربه کرده است. درآمد این کمپانی در سه ماهه سوم سال مالی به 104.2 میلیارد ین (956 میلیون دلار) رسیده که افزایش مناسبی را در مقایسه با درآمد 83.7 میلیارد ینی در بازه زمانی مشابه سال مالی قبلی تجربه کرده است. درآمد این شرکت تا این ماه از سال جاری میلادی به 168.8 میلیارد ین رسیده است.

image

پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو در این بازه زمانی، Super Smash Bros. Ultimate با فروش 12 میلیون نسخه و دو عنوان بازی پوکمون Let’s Go با فروش 10 میلیون نسخه بوده است. بازی‌ New Super Mario Bros. U Deluxe در ماه جاری میلادی عرضه می‌شود و بازی Yoshi’s Crafted World در ماه مارس از راه می‌رسد. این دو عنوان بزرگ‌ترین بازی‌های این کنسول در سال مالی جاری محسوب می‌شود.

بر اساس اعلام نینتندو، میزان فروش سوییچ تا پایان سال به 32.2 میلیون دستگاه می‌رسد. این میزان فروش تفاوت بسیار زیادی با کنسول قبلی این برند، Wii U دارد. این کنسول بازی در تمام طول حضور خود در بازار موفق به فروش 13.5 میلیون نسخه شده بود. کنسول بازی GameCube نیز فروشی برابر با 21.7 میلیون دستگاه را تجربه کرده بود. سوییچ می‌تواند رکورد فروش 32.9 میلیون نسخه کنسول نینتندو 64 را شکست دهد. کنسول Wii و کنسول NES کلاسیک به ترتیب در مدت زمان حضور خود در بازار موفق به فروش 101.6 و 61.9 میلیون دستگاه شده بودند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)