خانهاخبار
پرچمداران گلکسی اس 10 با محافظ صفحه پیش‌فرض عرضه می‌شوند!

پرچمداران گلکسی اس 10 با محافظ صفحه پیش‌فرض عرضه می‌شوند!

رسانه‌های کره جنوبی گزارش کرده‌اند که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 10 خود را با محافظ صفحه نمایش به صورت پیش فرض عرضه کند. همچنین شایان ذکر است که روند تولید انبوه این گوشی‌ها از چندی پیش آغاز شد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۳

روز گذشته رسانه‌های کره جنوبی گزارش کردند پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ که انتظار می‌رود 20 فوریه مصادف با 1 اسفند رسما معرفی شوند، وارد مرحله تولید انبوه شده‌اند. سامسونگ هنوز این خبر را به طور رسما مورد تأیید قرار نداده است اما برخی منابع آگاه رسانه‌ای خبر داده‌اند که روند عرضه این پرچمداران تازه از تاریخ 8 مارس (17 اسفند) و تقریبا دو هفته پس از رونمایی رسمی آن‌ها آغاز خواهد شد.

تاریخ عرضه نسخه 5G گلکسی اس 10

نسخه 5G پرچمدار گلکسی اس 10 قرار است سطح بالاترین، توانمندترین و بزرگترین عضو این خانواده تازه باشد اما براساس ادعای مقامات رسمی سامسونگ هنوز مرحله تولید انبوه آن آغاز نشده است. گفته می‌شود که سه مدل گلکسی اس 10، پلاس و ای در ویتنام تولید می‌شوند اما نسخه 5G احتمالا توسط تولیدی Gumi در کره جنوبی ساخته خواهد شد.

سامسونگ قصد دارد نسخه 5G از گلکسی اس 10 را مدتی پس از سه مدل دیگر و از تاریخ 29 فوریه عرضه کند. به همین خاطر مدت زمان بیشتری برای تولید این مدل در دست خواهد بود. علاوه بر این گفته می‌شود که اولین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ هم قرار است در کره جنوبی و توسط Gumi تولید شود. ظاهرا سامسونگ اینگونه برنامه ریزی کرده است که نسخه 5G گلکسی اس 10 و گوشی هوشمند منعطف خود را در کنار هم و یک ماه پس از معرفی رسمی در تاریخ 20 فوریه روانه بازار سازد.

قیمت گوشی منعطف سامسونگ

نسخه 5G گلکسی اس 10 و گوشی منعطف سامسونگ که احتمالا گلکسی فلکس نامیده می‌شود، سطح بالاترین و چشمگیرترین پرچمداران این غول تکنولوژی تا به حال به شمار می‌روند اما هیچکدام قرار نیست ارزان قیمت باشند. گفته می‌شود که گلکسی اس 10  مجهز به 5G در نسخه 12 گیگابایت رم به همراه 1 ترابایت حافظه داخلی احتمالا 1500 دلار قیمت دارد و گوشی گلکسی فلکس هم به قیمتی بالاتر از آن در حدود 2 میلیون وون کره قیمت گذاری می‌شود. این رقم معادل 1789 دلار است و به نظر نمی‌رسد که در کشورهای دیگر به قیمت کمتری عرضه شود.

image

مشخصات گلکسی اس 10

سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 10 خود را امسال با قابلیت‌های سطح بالا و چشمگیری معرفی کند. به گزارش رسانه‌های کره جنوبی، این پرچمداران از دوربین سه گانه اصلی و حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برند که از نظر کیفیت و پیشرفته بودن از سایر رقیبان جلوتر هستند. نسل دوم حسگرهای اولتراسونیک کوالکام از همه حسگرهای مشابه موجود سطح بالاتر است چراکه سایر حسگرها حتی رقیبان اولتراسونیک هم در حال حاضر تنها قادر به اسکن دو بعدی هستند. حسگرهای موجود در گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس ظاهرا قرار است قادر به اسکن سه بعدی باشند و بدین ترتیب قفل گوشی را با سرعت بیشتری باز کنند و پیشرفته‌تر از نسل موجود باشند. از طرفی گزارش شده است که حسگر اثرانگشت زیر  صفحه در مدل گلکسی اس 10 ای از نوع اپتیکال خواهد بود.

محافظ صفحه پیش فرض به همراه گلکسی اس 10

اغلب اطلاعات فوق را پیش از این هم می‌دانستیم اما در گزارش تازه خبرگزاری‌های کره جنوبی همچنین به مورد تازه‌ای هم اشاره شده است. براساس این خبر به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد امسال پرچمداران گلکسی اس 10 خود را با محافظ صفحه جداشدنی روانه بازار کند و این اکسسوری را درون جعبه گوشی قرار دهد. سامسونگ پیش از این هرگز چنین اقدامی نکرده بود اما چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. احتمالا تا به حال گزارش‌های متعددی را خوانده‌اید که ادعا می‌کنند حسگر اثرانگشت درون پرچمداران اس 10 با محافظ صفحه روی پنل جلو به مشکل برمی‌خورد و این اکسسوری ممکن است عملکرد حسگر را در تحت تأثیر قرار دهد. ظاهرا سامسونگ برای پایان دادن به این شایعه‌ها تصمیم گرفته است خودش محافظ صفحه مخصوص پرچمداران اس 10 را به همراه دستگاه اصلی عرضه کند.

گزارش شده است که این محافظ صفحه لبه‌های پنل نمایش را به خوبی پوشش می‌دهد و منظور از عبارت «جدا شدنی» این است که به صورت پیش فرض روی پنل نصب نشده و جداگانه در جعبه گوشی قرار گرفته است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)