خانهاخبار
هوآوی P30 Lite از نمایشگر +1080p و دوربین 20 مگاپیکسلی برخوردار است

هوآوی P30 Lite از نمایشگر +1080p و دوربین 20 مگاپیکسلی برخوردار است

بر اساس اطلاعات جدیدی که از سری جدید هوآوی پی 30 لو رفته است، مدل لایت این سری دارای نمایشگر +1080p و دوربین سه گانه 20 مگاپیکسلی است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۲

چند روز قبل سری جدید تلفن‌های هوآوی P30 با اسامی رمزی Elle و Vogue و Marie Claire در EEC رویت شدند که در خبری اطلاعات احتمالی مربوط به این دستگاه‌ها را به اطلاع شما رساندیم. اسم رمزی سوم یعنی Marie Claire که با نام دیگر MAR-LX1M هم به آن اشاره شده احتمالا همان هوآوی پی ۳۰ لایت است.

حالا پروفایل User Agent مرورگر این موبایل‌ها تایید می‌کند که نمایشگر این سه دستگاه با ۱۰۸۰ در ۲۳۱۲ پیکسل دارای رزولوشن +1080p است و از نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ استفاده می‌کند. این یعنی همان طور که در رندر زیر مشاهده می‌کنید، سری مذکور مجهز به ناچ قطره‌ای است.

بر اساس تصویر زیر هوآوی پی ۳۰ لایت از اندروید ۹ پای و چیپست Kirin 710 استفاده می‌کند. به‌علاوه، تاییدیه 3C حاکی از آن است که این دستگاه شارژری ۱۸ واتی خواهد داشت.

این سری هم مثل نووا ۴ از دوربین پشتی سه گانه بهره می‌برد، و بر اساس اطلاعات غیررسمی سنسورهای آن شامل ۲۰ + ۱۶ + ۲ مگاپیکسل است.

این پیکربندی با توجه به چیپست میان رده دستگاه، در مقایسه با نووا ۴ که از Kirin 970 استفاده می‌کند و سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی دارد، منطقی به نظر می‌رسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)