خانهاخبار
پرچمدار 5G ال جی با نام V50 ThinQ و قیمت بالا در راه است

پرچمدار 5G ال جی با نام V50 ThinQ و قیمت بالا در راه است

ال جی به زودی پرچمدار تازه خود را با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G رونمایی می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی V50 ThinQ نام دارد و به همراه پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 و قیمت تقریبا بالا عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۱۱/۱۲

اولین گوشی ال جی با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G ماه آینده و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 رسما معرفی می‌شود. خبرگزاری ETNews گزارش کرده است که این گوشی پرچمدار احتمالا نام تجاری طولانی خواهد داشت.

این خبرگزاری معتبر اشاره کرده است که گوشی 5G ال جی احتمالا تحت عنوان LG V50 ThinQ 5G معرفی خواهد شد و از ماه مارس هم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

image

گوشی مذکور احتمالا به قیمت حدودی 1165 تا 1354 دلار در کره جنوبی عرضه خواهد شد. V50 ThinQ 5G در امریکا قیمت متفاوتی دارد و برخی اپراتورها آن را با پروموشن به خصوص در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به طور کلی قیمت نهایی این گوشی در هر بازار متفاوت خواهد بود.

ال جی پیش از این پرچمداران سری V خود را معمولا در پاییز معرفی می‌کرد، اما حالا اینگونه به نظر می‌رسد که شاهد معرفی زودهنگام این نسل تازه خواهیم بود. ETNews در بخش دیگری از گزارش خود اشاره داشته است که G8 ThinQ 4G LTE احتمالا مدل نهایی از این سری خواهد بود. از طرفی به نظر می‌رسد که این برند سازنده کره‌ای علاقه‌ای ندارد گوشی‌های 5G خود را تحت عنوان برند دیگری معرفی کند.

در حال حاضر تنها مشخصات اندکی درباره این پرچمدار ال جی در دسترس قرار گرفته است. گفته می‌شود که گوشی مذکور از پردازنده داخلی کوالکام اسنپ‌دراگون 855 قدرت می‌گیرد و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. باتوجه به ادعای کمپانی سازنده V50 ThinQ 5G همچنین از سیستم بخار مخصوصی بهره می‌برد که مانع گرم شدن بیش از حد دستگاه می‌شود.

ال جی همچنین چندی پیش تأیید کرد که پرچمدار آینده‌اش را با طراحی منحصربه‌فرد روانه بازار می‌کند. از آنجا که گوشی مورد انتظار احتمالا از سری V سازنده معرفی می‌شود، ممکن است که در آن شاهد شباهت‌های بسیاری به V40 ThinQ سال گذشته باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۱۲
اینم در نهایت یه‌جاش خواهد لَنگید?