خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Mi 9 شیائومی تا 30 بهمن

احتمال معرفی پرچمدار Mi 9 شیائومی تا 30 بهمن

شیائومی قصد دارد 30 بهمن و تنها یک روز پیش از رویداد آنپکد سامسونگ از گوشی هوشمند تازه‌ای پرده بردارد. این گوشی مشخصات پرچمدار دارد و ممکن است Mi 9 یا اولین گوشی هوشمند منعطف سازنده مذکور باشد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰

لین بین، رئیس شیائومی و همچنین لی جون، مدیر عامل این کمپانی، مدتهاست که تیزرهای تبلیغاتی متعددی را با عدد 9120  در شبکه اجتماعی چینی weibo منتشر می‌کنند. حالا تانگ ونگ، مدیر ارشد محصول شیائومی، هم در Weibo پست تازه‌ای را منتشر کرده که در آن اشاره شده است «سال 9102 سال Mi 9 خواهد بود». همین پست تازه باعث انتشار شایعه تازه‌ای شده است که ادعا می‌کند پرچمدار Mi 9 شیائومی احتمالا 19 فوریه (30 بهمن) معرفی خواهد شد.

لی جون، مدیر عامل شیائومی، به دفعات از یک گوشی مرموز سری Mi در weibo پست منتشر کرده است و همین موضوع می‌تواند نشان دهد که شیائومی یک پرچمدار سطح بالا را از این سری در نوبت معرفی دارد. شایعه شده است که Mi 9 امسال احتمالا پیش از آنچه براساس مدل‌ها و نسل‌های قبلی انتظارش را داشتیم، معرفی خواهد شد. از طرف دیگر تیزرهای تبلیغاتی متعددی منتسب به Mi 9 شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo در حال انتشار هستند. البته در این تیزرهای تبلیغاتی به تاریخ دقیق رونمایی برای Mi 9 اشاره نشده و از ماه فوریه هم نامی برده نشده است؛ هرچند که همین پوسترهای تبلیغاتی به برخی مشخصات احتمالی برای این گوشی پرداخته‌اند.

image

image

برای مثال پوسترهایی که در ادامه مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهند که پرچمدار Mi 9 شیائومی احتمالا با دوربین اصلی سه گانه معرفی می‌شود. علاوه بر این، گوشی مذکور از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد و براساس ادعای مدیرعامل سازنده هم گفته می‌شود که تکنولوژی شارژ سریع در آن پیشرفته‌تر از گذشته خواهد بود.

شایعه‌های گذشته ادعا کردند که پرچمدار Mi 9 پنل نمایش 6.4 اینچی از نوع AMOLED دارد و از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 855 به همراه 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی همچنین ممکن است به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز شود و لنزهای دوربین اصلی سه گانه آن 48 مگا پیکسلی Sony IMX586، 12 مگا پیکسلی و حسگر ToF باشند. Mi 9 شیائومی احتمالا به دوربین سلفی 24 مگا پیکسلی در پنل جلو هم مجهز می‌شود.

image

سامسونگ قصد دارد 20 فوریه (1 اسفند) از تازه‌ترین پرچمداران خانواده گلکسی اس 10 خود پرده بردارد. بدین ترتیب تاریخ احتمالی 19 فوریه برای معرفی Mi 9 توسط شیائومی تنها یک روز پیش از برگزاری رویداد اختصاصی آنپکد خواهد بود. برخی رسانه‌ها معتقدند که سامسونگ در این مراسم همچنین از اولین گوشی هوشمند منعطف خود رونمایی خواهد کرد. این گوشی – تبلت در حالت بسته مانند یک گوشی معمولی هوشمند به نظر می‌رسد اما پنل نمایش آن در حالت باز 7.3 اینچ خواهد بود. از طرفی همچنین ممکن است که شیائومی تاریخ 19 فوریه را برای رونمایی از اولین گوشی منعطف خود هم انتخاب کرده باشد. گوشی منعطف شیائومی هم گوشی هوشمند جالب توجه و منحصر به فردی است که پنل نمایش آن را می‌توان به دو صورت از کناره‌ سمت چپ و سمت راست باز و بسته کرد. هنوز درباره نام نهایی این محصول تازه اطلاعات دقیقی در دسترس قرار نگرفته است اما برخی می‌گویند که شیائومی احتمالا آن را تحت عنوان MI Dual Flex یاFlex   Mi MIX معرفی خواهد کرد.

image

 هنوز مشخص نیست که شیائومی 19 فوریه مصادف با 30 بهمن پرچمدار Mi 9 را معرفی می‌کند یا از اولین گوشی هوشمند منعطف خود با پنل نمایش تاشو پرده برمی‌دارد. بهتر است فعلا منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه تیزرهای تبلیغاتی در این باره منتشر می‌شوند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

navid

۱۳۹۷/۱۱/۲۱
با تشکر از خانم خیامی بخاطره اطلاعات دست اولی که‌ در اختیار ما میذارید??❤️

xlsx

۱۳۹۷/۱۱/۱۱
شیاومی فقط با اپل قابل قیاسه قاتللللل سامی پلاستیکی