خانهاخبار
بلک بری به دنبال توسعه گوشی تازه‌ای به نام Adula

بلک بری به دنبال توسعه گوشی تازه‌ای به نام Adula

برخی کاربران توانسته‌اند نشانه‌هایی از یک گوشی BlackBerry مرموز را در کد DTEK کشف کنند. این گوشی با شناسه BBI100 شناخته می‌شود و اسم رمز آن Adula است.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰

به گزارش وب‌سایت CrackBerry کمپانی BlackBerry یک گوشی هوشمند تازه را در دست توسعه دارد. این گزارش درواقع توسط یکی از اعضای تالارهای گفتگو با نام کاربری thurak منتشر شده که همچنین اولین نفری است که توانسته شناسه این گوشی مرموز و تازه را در میان کدهای اپلیکیشن DTEK کشف کند.

image

این گوشی مرموز با اسم رمز Adula شناخته می‌شود و به دنبال روال تعیین کد قبلی شناسه BBI100 برای آن انتخاب شده است. هنوز اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است اما با توجه اسم رمز آن به نظر می‌رسد که Adula درواقع گوشی تازه BlackBerry باشد که توسط TCL ساخته می‌شود. از طرف دیگر برخی کاربران می‌گویند که BBI100 ممکن است گوشی تازه BlackBerry نباشد؛ بلکه درواقع به گوشی هوشمند دیگری به نام Aurora 2 تعلق داشته باشد و از BBM Emtek به خصوصی به صورت پیش فرض بهره ببرد که امکان خرید درون برنامه‌ای را میسر می‌سازد. این کاربران همچنین معتقد هستند که Aurora 2 با سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای توسعه می‌یابد.

در حال حاضر هویت اصلی این دستگاه به وضوح مشخص نیست اما انتظار می‌رود که در آینده گزارش‌های بیشتری درباره آن منتشر شود و بتوانیم آن‌ها را با شما در میان بگذاریم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

komeyl

۱۳۹۹/۱/۱۳
امیدوارم این گوشی نسخه تک سیم داشته باشه. اگه ویروس کرونا گورشو گم کنه ویروس دوستم کارت بیخیال بازار نمیشه. ?????