خانهاخبار
مشکل دوام باتری در پرچمدار OnePlus 6T

مشکل دوام باتری در پرچمدار OnePlus 6T

پرچمدار OnePlus 6T با مشکل تازه‌ای مواجه شده است. کاربران این گوشی گزارش کرده‌اند که دوام باتری دستگاهشان نسبت به گذشته نصف شده است.
۱۳۹۷/۱۱/۹

به نظر می‌رسد که این روزها گوشی‌های کمپانی وان پلاس بیش از هر زمان دیگری با مشکلاتی مواجه شده باشند. چندی پیش گزارش شد که برخی از گوشی‌های OnePlus 5 و 5T پس از به روزرسانی نرم افزاری به اندروید 9.0 پای دچار مشکل بوت لوپ شده‌اند. حالا هم برخی از کاربران و دارندگان مدل OnePlus 6T ادعا می‌کنند که دستگاه‌شان با مشکل خالی شدن شارژ باتری مواجه شده است. این گزارش‌ها به تدریج در حال افزایش هستند و بخش عمده آن‌ها در تالارهای گفتگوی Reddit دیده می‌شود.

برخی کاربران ادعا می‌کنند مدتی است که شارژ باتری دستگاهشان به سرعت تمام می‌شود. آن‌ها می‌گویند که میزان دوام باتری دستگاه‌شان حالا به نصف مدت قبل رسیده است. برخی از آن‌ها حتی روند عیب یابی دستگاه را هم به دقت به اجرا درآورده‌اند و گفته‌اند که مشکل دوام باتری حتی پس از این کار هم رفع نشده است. اکثر آن‌ها تمهیدات دیگری هم اندیشیده‌اند و برای مثال فعالیت‌های پس زمینه دستگاه را محدود کرده‌اند؛ حافظه کش را خالی کرده‌اند و نرم افزار دستگاه را هم به آخرین نسخه به روزرسانی کرده‌اند.

image

یکی از کاربران گزارش کرده‌ است که مدت زمان روشن ماندن گوشی با صفحه فعال از 6 – 7 ساعت قبلی حالا به تقریبا 4 ساعت کاهش پیدا کرده است. کاربر دیگری هم می‌گوید که دستگاه OnePlus 6T او علاوه بر مشکل خالی شدن شارژ به گرم شدن بدنه هم دچار شده است. البته شایان ذکر است که برخی از کاربران توانسته‌اند مشکل گوشی خود را با بازگرداندن تنظیمات به حالت کارخانه مرتفع سازند.

به طور کلی باید بگوییم که اکثر کاربران OnePlus 6T از مشکل مشابهی رنج می‌برند. این گوشی سطح بالا باتری بزرگی با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت دارد اما ظاهرا با مشکل پیش آمده زمان استندبای آن به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

هنوز علت اصلی بروز این مشکل جدی مشخص نشده اما همچنان کاربران بیشتری در این باره در Reddit پست و گزارش منتشر می‌کنند. انتظار می‌رود که کمپانی چینی وان پلاس در روزهای آینده تلاش کند این مشکل را با به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای مرتفع سازد. کاربرانی هم که تمایل به دریافت به روزرسانی نرم افزاری تازه ندارند، همواره می‌توانند تنظیمات دستگاه خود را به حالت کارخانه بازگردانند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نادر

۱۳۹۷/۱۱/۱۰
جنس اشغال چینی همینه