خانهاخبار
قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و تعویض فیلتر تصفیه آب

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و تعویض فیلتر تصفیه آب

قطعا انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از فیلتر های مصرفی استفاده میکنند که هر کدام زمان تعویض و سرویس خود را دارند .
۱۳۹۷/۱۱/۴

قطعا انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از فیلتر های مصرفی استفاده میکنند که هر کدام زمان تعویض و سرویس خود را دارند . عمر مفید فیلتر تصفیه آب خانگی هر چند بستگی به مصرف و تعداد افراد هر خانواده دارد اما با این حال زمان تعویض فیلتر تصفیه آب در هر مرحله از فیلتراسیون به فاکتورهای اساسی تری نیز مربوط میگردد و پس از گذشتن از عمر هر فیلتر در صورت عوض نکردن آن عوارض مختلفی را متحمل خواهید شد .

جهت مشاهده قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی میتوانید به آدرس https://www.tasfiyeasa.com/water-purifier-filter/replacement-price.html مراجعه نمایید . در صفحه باز شده تمام فیلتر ها با کیفیت های متفاوت و درجه یک به شما عزیزان توضیح کامل داده شده و میتوانید حتی با ثبت آدرس و شماره تلفن خود به خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خانگی بپردازید . روش دیگر خرید فیلتر تصفیه آب نیز تماس با کارشناسان شرکت تصفیه آسا بزرگترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی همچون تعویض فیلتر آب تصفیه کن است . شما تنها با یک تماس با شماره های 02177167717 و 02177414306 میتوانید از قیمت فروش انواع فیلتر تصفیه آب مطلع شده و سفارش خود را ثبت نمایید .

image

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

از عمده ترین عوارض عوض نکردن به موقع فیلتر آب شیرین کن خانگی میتوان به این موضوعات اشاره نمود که کیفیت آب مصرفی شما به شدت پایین آمده و علاوه بر این که آب تصفیه نمیگردد بلکه کثیف هم شده و آلودگی های جمع شده در فیلتر ها به آب اضافه میشوند . از دیگر عوارض آن ، وقتی فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب خود را به موقع و سر موعد تعویض نمیکنید این فیلتر اشباع میشود و دیگر توانایی حذف املاح درشت آب نظیر شن و ماسه و گل و لای را نخواهد داشت . در این صورت آب آشامیدنی مجددا در کتری شما رسوب کرده و همچنین بیماری هایی نظیر سنگ کلیه در بدن انسان بوجود خواهد آمد . همچنین این رسوبات وقتی از فیلتر مرحله اول گذر میکنند به فیلتر های دیگر نفوذ کرده و عملکرد آنها را نیز مختل مینمایند . جهت مشاهده زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی به آدرس https://www.tasfiyeasa.com/water-purifier-filter/water-purifier-filters-time-exchange.html مراجعه نمایید .

image

ترتیب قرار گرفتن فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

ترتیب مراحل فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار امری مهم بوده و هر کدام از فیلتر ها به صورت فشرده فشرده عملکرد خاص خود را دارند . این ترتیب انواع فیلتر های تصفیه آب تایوانی به صورت زیر هستند که رو بروی هر کدام عملکرد هر مرحله فیلتر دستگاه تصفیه آب را نیز توضیح میدهیم :

  • فیلتر مرحله اول پلی پروپیلن pp : عملکرد آن حذف املاح درشت آب تا 5 میکرون نظیر شن و ماسه و گل و لای
  • فیلتر مرحله دوم کربن اکتیو فعال gac udf : عملکرد آن حذف کلر از آب آشامیدنی
  • فیلتر مرحله سوم کربن بلاک cto : عملکرد آن حذف مواد جانبی کلر نظیر کلرامین و محافظت از فیلتر ممبران مرحله چهارم
  • فیلتر مرحله چهارم ممبران تصفیه آب : حذف تمام املاح مضر آب نظیر نیترات ، نیتریت ؛ آرسنیک و... تا 0,0001 میکرون
  • فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی post carbon : عملکرد آن بهبود طعم و بو و رنگ آب آشامیدنی تصفیه شده
  • فیلتر مرحله ششم مینرال املاح معدنی mineral : اضافه نمودن املاح مفید حذف شده طی مراحل تصفیه نظیر کلسیم و سدیم
  • فیلتر مرحله هفتم آلکالاین alkaline : عملکرد آن افزایش سطح ph آب و یونیزه قلیایی کردن آب آشامیدنی
  • فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز oxygen : عملکرد آن اضافه نمودن اکسیژن به آب آشامیدنی
  • فیلتر اشعه ماورابنفش لامپ یو وی uv : عملکرد آن انگل زدایی و میکروب زدایی از آب چاه

قیمت فیلتر تصفیه آب CCK

دستگاه تصفیه آب cck از محبوب ترین دستگاه های حال حاضر موجود در ایران شناخته شده و کیفیت بسیار بالایی نیز دارد و اکثرا برای سرویس تصفیه آب خانگی خود از این فیلتر ها استفاده میکنند . تعویض فیلتر تصفیه آب cck ، همچون دستگاه هایی مثل آکوا پرو ، سافت واتر soft water ، پیوریتک puritec ، پیوریکام puricom و روبن roben میباشد زیرا دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس از کیفیت ها و ساخت مشابهی برخوردارند . جهت اطلاع از هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی خود میتوانید با شماره های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید .

image

تعویض فیلتر تصفیه آب سافت واتر Soft Water

دستگاه تصفیه آب سافت واتر شش مرحله ای و هفت مرحله ای قلیایی داشته و سه فیلتر پیش تصفیه آن یعنی فیلتر 1 2 3 تصفیه آب سافت واتر باید هر شش ماه تعویض گردند و باقی فیلترها هر یک سال تا یک سال و نیم سرویس و تعویض میگردند .

تعویض فیلتر تصفیه آب CCK

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل سی سی کا در سه مرحله اول همچون Soft Water هر 6 ماه سرویس میشود و ممبران آن تقریبا در حدود یک سال و نیم عمر میکند . از آنجایی که تعویض فیلتر تصفیه آب شش مرحله ای کار ساده ای نیست پیشنهاد میکنیم از افراد متخصص بهره بگیرید .

تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریتک Puritec

دستگاه تصفیه آب پیوریتک نیز یک تصفیه آب 6 مرحله ای است که زمان تعویض فیلتر های پیش تصفیه آن هر شش ماه و دیگر فیلترهای آن هر یک سال تا یک سال و نیم عوض میگردند و شرکت تصفیه آسا مرکز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب به آدرس https://www.tasfiyeasa.com خدمات سرویس انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را در تهران بر عهده میگیرد و با بهترین نحوه برای شما عزیزان در اسرع وقت خدمت رسانی میکند .

تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام Puricom

دستگاه تصفیه آب پیوریکام دو مدل دارد که یک مدل آن حوزینگ های متحرک داشته و دیگر مدل آن حوزینگ ها روی شاسی سوار هستند که هر دو مدل از یک نوع فیلتر آب تصفیه کن بهره میگیرند و خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام نیز بر عهده کارشناسان فنی تصفیه آسا بوده و تنها با یک تلفن میتوانید به خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب بپردازید .

تعویض فیلتر تصفیه آب روبن Roben

دستگاه تصفیه آب روبن نیز اغلب پنج مرحله ای عرضه میگردند و سه مرحله اول هر شش ماه تعویض و مراحل بعدی هر یکسال و نیم نیاز به خدمات تعویض فیلتر آب شیرین کن خانگی پیدا خواهند کرد .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Younes

۱۳۹۷/۱۱/۵
دیگه همین مونده بود که حی اس ام فیلتر دستگاه تسویه اب تبلیغ کنه