خانهاخبار
ال‌جی G8 را پیش از تولد یک‌سالگی G7 رونمایی خواهد کرد

ال‌جی G8 را پیش از تولد یک‌سالگی G7 رونمایی خواهد کرد

ال‌جی به‌احتمال‌زیاد در جریان کنگره موبایل امسال از گل سرسبد گوشی‌های هوشمندش ال‌جی G8 رونمایی می‌کند هرچند هنوز یک سال از معرفی و رونمایی از محصول پیشین سری G یعنی G7 نمی‌گذرد.
۱۳۹۷/۱۱/۲

کم‌کم به یکی از جذاب‌ترین رویدادهای گوشی‌های هوشمند در جهان یعنی کنگره جهانی موبایل MWC نزدیک می‌شویم. رویدادی که بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند از هم‌اکنون برای آغاز آن‌که 25 فوریه است لحظه‌شماری می‌کنند. هرچند سال‌های گذشته برخی از کمپانی‌ها گوشی‌های هوشمند خود را خارج از این رویداد مهم فناوری معرفی کردند اما کنگره جهانی موبایلی هم چنان جایی برای معرفی تازه‌های شرکت‌هایی همچون ال‌جی، سونی، سامسونگ، هواوی و... است.

ال‌جی سال گذشته روزهای خوشی را با گوشی هوشمند G7 ThinQ سپری کرد و گوشی هوشمندی که ماه مه (اواخر فروردین) معرفی شد و یک ماه بعد یعنی در ژوئن (خردادماه) رسما به بازار عرضه شد به یکی از موفق‌ترین تلفن‌های هوشمند این شرکت تبدیل شد و ظرف دو ماه و نیم موفق شد رقیب قدیمی خود سامسونگ را کنار زده و فروش گلکسی S9 را کاهش داده و این گوشی هوشمند را با سقوط در جدول فروش جهانی روبه‌رو کند. به نظر می‌رسد تجربه خوشایند ال‌جی در معرفی G7 ThinQ به مذاق این شرکت خوش آمده و پیش از تولد یک‌سالگی این سری از گوشی‌های خود قصد دارد از نسل هشتم آن یعنی ال‌جی G8 در کنگره جهانی موبایل 2019 رونمایی کند برخی منابع ادعا کرده‌اند که ال‌جی در حال بررسی این موضوع است که محصول جدید خود را در جریان کنگره موبایل معرفی کند یا خیر؛ اما از طرفی دیگر یک وب سایتی کره‌ای به نام ETNews اعلام کرده که ال‌جی قرار است دیگر گوشی هوشمند آینده خود را خارج از کنگره موبایل امسال رونمایی کند، این منبع خبری ادعا کرده که ال‌جی قصد دارد روز 24 فوریه ساعت 10 صبح به‌وقت کره جنوبی (یک بعدازظهر به‌وقت گرینویچ)  گوشی هوشمند خود G8 ThinQ را رسما معرفی و رونمایی کند ، گوشی که برخلاف G8 هنوز هیچ اطلاعاتی از آن منتشرنشده است و به گفته منبع کره‌ای خارج از کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد .

image

هنوز هیچ منبع رسمی ادعاهای وب‌سایت کره‌ای را تائید یا تکذیب نکرده اما زمان زیادی نمانده که متوجه شویم این ادعا تا چه حد به واقعیت نزدیک است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۲
مفتش گرونه اینم پیکسل هاش میسوزه و در نهایت بوت لوپ میشه تسلیت به تنها فن این برند داغون یعنی رضا خالی بند یا همون حمید خالی بند و سعید fm