خانهاخبار
سامسونگ 10 مدل Galaxy A تازه معرفی می‌کند

سامسونگ 10 مدل Galaxy A تازه معرفی می‌کند

تازه‌ترین گزارش درباره گوشی‌های هوشمند سامسونگ ادعا می‌کند که این غول تکنولوژی قصد دارد در نیمه اول 2019 تقریبا 10 مدل میان رده تازه از خانواده Galaxy A معرفی کند.
۱۳۹۷/۱۱/۲

خانواده Galaxy A سری بسیار مهمی برای سامسونگ به شمار می‌رود و این غول تکنولوژی قصد دارد که تازه‌ترین مدل‌های این خانواده را در سال جاری میلادی به تکنولوژی‌ها تازه و پیشرفته‌تری مجهز کند. هنوز هیچ پرچمداری از سامسونگ با سیستم دوربین سه گانه معرفی نشده است اما میان رده سطح بالای Galaxy A7 سال گذشته با چنین ماژول جالب توجهی به بازار راه یافت. Galaxy A9 هم که در سال 2018 رونمایی شد، اولین گوشی هوشمند دنیا بود که به دوربین اصلی با لنزهای 4 گانه مجهز شده بود.

image

سامسونگ قصد دارد امسال استراتژی محصول خود را بیشتر دستخوش تغییر کند تا بدین ترتیب موفق شود رقیبان چینی خود را در بخش گوشی‌های هوشمند توانمند اما ارزان قیمت بازار مغلوب خود سازد. برای مثال می‌توان به خانواده میان رده تازه Galaxy M اشاره کرد که قرار است امسال روانه بازار شوند؛ اما این همه تلاش سامسونگ برای تحقق هدف مذکور نخواهد بود. گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند سامسونگ در نظر دارد تا 10 مدل میان رده Galaxy A را در نیمه اول سال 2019 معرفی کند.

همه این دستگاه‌ها در 6 ماهه اول سال 2019 عرضه خواهند شد

همه این مدل‌های تازه Galaxy A در نیمه اول امسال معرفی می‌شوند و همچنین به بازار راه پیدا می‌کنند. گفته می‌شود که شناسه این 10 مدل SM-A105، SM-A202، SM-A205، SM-A260، SM-A405، SM-A505، SM-A705، SM-A905 و SM-A305 خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که این دستگاه‌ها به طور یکسان در همه بازارها در دسترس قرار نگیرند و تمرکز سامسونگ در عرضه‌شان عمدتا روی بازارهای آسیایی باشد.

در حال حاضر مشخصات قطعی این مدل‌ها مشخص نشده است اما از آنجا که متعلق به خانواده محبوب Galaxy A هستند انتظار می‌رود که از قابلیت‌های پیشرفته‌ای بهره ببرند و البته قیمت رقابتی داشته باشند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۲
خب نمره dxomark گوشی های جید هم اومد و هواوی بازم در جا زد و میت 20 پرو نمره مشابه p20 pro کسب کرد نکته جالب نمره پایین دوربین سلفی این گوشیه که از بیشتر پرچمدار ها ضعیفتر عمل کرده و 75 گرفته در حالی که نوت9 و پیکسل 3 نمره 92 و آیفون xs max نمره 82 کسب کردند اینا رو گفتم تا اطلاعاتتون بره بالا باز یه عده جوش میارن خخخخخخخخخخخخخ