خانهاخبار
پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس در تصویر زنده فاش شد

پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس در تصویر زنده فاش شد

تازه‌ترین تصویر زنده منتسب به گلکسی اس 10 پلاس این پرچمدار تازه را با پنل نمایش Infinity-O و بریدگی بیضی شکل به نمایش می‌گذارد. براساس این تصویر، پرچمدار گلکسی اس 10 پلاس به دوربین سلفی دوگانه مجهز می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۸

پرچمداران تازه سامسونگ قرار است در ماه فوریه امسال یعنی دقیقا یک ماه دیگر رسما معرفی شوند. در خلال ماه‌های اخیر شاهد انتشار خبرها و گزارش‌های متعددی درباره خانواده تازه گلکسی اس 10 بوده‌ایم اما همچنان می‌توان ادعا کرد که سامسونگ به خوبی توانسته است از افشای تصاویر زنده از پروتوتایپ‌های این مدل‌ها جلوگیری کند.

با توجه به گزارش منابع معتبر و متعدد و همچنین براساس شایعه‌هایی که افشاگران معتبری مانند OnLeaks تا به حال منتشر کرده‌اند، اطلاعاتی کلی درباره مشخصات و نمای ظاهری خانواده گلکسی اس 10 به دست آورده‌ایم و جزئیاتی را درباره بریدگی‌های نهایی در پنل نمایش گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس می‌دانیم.

چند روز پیش هم یکی از افشاگران معتبر به نام ایوان بلاس، تصویر زنده‌ای را منتسب به گلکسی اس 10 استاندارد منتشر کرد و حالا شاهد انتشار تصویر پروتوتایپ دیگری منتسب به گلکسی اس 10 پلاس هستیم.

متاسفانه تصویر پیش رو کیفیت مناسبی ندارد و به همین خاطر نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را از آن دریافت کنیم.

از طرف دیگر هنوز نمی‌توانیم به طور یقین ادعا کنیم که تصویر پیش رو متعلق به گلکسی اس 10 پلاس است؛ هرچند که تعبیه دوربین سلفی با لنزهای دوگانه می‌تواند به خوبی تایید کننده این مدل باشد. پیش از این هم تصاویر رندری و گزارش‌های متعددی منتسب به این گوشی منتشر شده‌اند و اغلبشان ادعا می‌کنند که گلکسی اس 10 پلاس با پنل نمایشی مجهز به بریدگی سوراخ مانند بیضی شکل توسعه پیدا می‌کند.

به نظر می‌رسد که تصویر زنده پیش رو توسط یکی از کارمندان کمپانی سامسونگ به ثبت رسیده باشد. البته این پروتوتایپ غیرنهایی همچنین توسط یک قاب محافظ پوشانده شده است اما پنل نمایش و رابط کاربری آن به خوبی مشخص هستند.

image

در مقایسه با این موضوع، یکی از کاربران وبسایت ردیت که ادعا می‌کند یکی از همین پروتوتایپ‌های گلکسی اس 10 پلاس را در اختیار دارد، آن را با گلکسی نوت 9 مقایسه کرده است. بنا بر ادعای این کاربر، گلکسی اس 10 پلاس علی رغم هم اندازه بودن با گلکسی نوت 9 تقریبا هم وزن آن است و نرم افزار One UI نصب شده روی آن به شکل چشمگیری پرسرعت عمل می‌کند.

از همه مهم‌تر آنکه تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و همچنین قابلیت تشخیص چهره بهبود یافته هم توسط این منبع مورد تأیید قرار گرفته است. در ادامه شایعه‌های قبلی، به نظر می‌رسد که حسگر تشخیص عنبیه واقعا از این سیستم تازه حذف شده باشد. در حال حاضر سایر اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی مرموز باقی مانده‌اند و در خلال هفته‌های آینده باید منتظر انتشار خبرهای بیشتری باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)