خانهاخبار
انتشار تصاویر قاب محافظ پرچمدار Xperia XZ4 پیش از معرفی رسمی

انتشار تصاویر قاب محافظ پرچمدار Xperia XZ4 پیش از معرفی رسمی

پرچمدار تازه سونی قرار است ماه آینده تحت عنوان Xperia XZ4 معرفی شود. تصاویر منتسب به قاب محافظ این گوشی روز گذشته در فضای وب منتشر شدند و نمای کلی آن را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

Mobile Fun برخی قاب‌های محافظ از برند Olixar را در وبسایت خود قرار داده است که به نظر می‌رسد متعلق به Xperia XZ4 باشند. این پرچمدار تازه سونی هنوز رسما معرفی نشده است اما قاب‌های محافظ آن در پایگاه مذکور در دسترس کاربران قرار گرفته است که کمی عجیب به نظر می‌رسد. از طرفی این اقدام از سوی سازندگان لوازم جانبی بسیار رایج است. این سازندگان معمولا ابعاد کلی دستگاه‌ها را پیش از معرفی رسمی از سوی کمپانی‌ها دریافت می‌کنند. بدین ترتیب حداقل ابعاد کلی این قاب‌های محافظ می‌توانند نشان دهنده ابعاد گوشی Xperia XZ4 باشند. براساس این تصاویر، گوشی Xperia XZ4 به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و البته پیش از این هم در این باره شایعه‌هایی منتشر شده بودند. این گوشی همچنین به نظر می‌رسد که پنل نمایش کشیده‌ای داشته باشد و از نسبت تصویر 21:9 بهره ببرد.

این تصاویر رندری مربوط به قاب محافظ Xperia XZ4 همچنین برخی اطلاعات دیگر را درباره این گوشی تازه به نمایش می‌گذارند. این جزئیات شامل دوربین سه گانه، نسبت تصویر 21:9، حسگر اثرانگشت در کناره بدنه و برخی موارد دیگر می‌شود. از طرفی سازندگان اطلاعات کاملی از مشخصات فنی گوشی‌ها ندارند و فعلا باید به چشم شایعه به آن نگاه کرد. کمپانی‌های سازنده گوشی تنها ابعاد کلی دستگاه را با بریدگی‌های لازم به سازندگان لوازم جانبی مانند Olixar می‌دهند اما مشخصا نمی‌گویند که این بریدگی‌ها مربوط به کدام ویژگی‌ها می‌شوند.

علاوه بر این مورد تعبیه حسگر اثرانگشت در کناره بدنه کمی عجیب به نظر می‌رسد چراکه سونی قبلا در این امر موفق نبود و حالا تصمیم گرفته است دوباره در این زمینه تلاش کند.

 

ماه آینده یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های بین المللی به نام MWC 2019 در بارسلونا برگزار می‌شود. سونی معمولا اولین پرچمدار هر سال خود را در خلال برگزاری این نمایشگاه در اسپانیا معرفی می‌کند و در ماه اوت هم در خلال برگزاری نمایشگاه IFA از دومین پرچمدار سالانه خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که Xperia XZ4 برجسته‌ترین پرچمدار سونی در سال‌های اخیر باشد چراکه سازنده آن در طراحی‌اش حاشیه‌ها را بیش از پیش کاهش داده و آن را به دوربین اصلی چندگانه هم مجهز کرده است. سونی سال‌های متمادی گوشی‌های سطح بالای خود را با دوربین اصلی تکی روانه بازار کرد. از طرفی کیفیت لنزهای این سازنده به قدری بالاست که بسیاری از دیگر سازنده‌ها لنزهای مخصوص دوربین گوشی‌های خود را از آن تهیه می‌کنند. شاید به همین خاطر سونی اصلا لازم ندیده است سیستم دوربین دوگانه را در اغلب گوشی‌های قبلی خود به کار ببرد.

سونی باید در خلال برگزاری MWC 2019 به خوبی بدرخشد تا بتواند با سایر سازندگان بزرگ رقابت کند. برای مثال، سامسونگ قصد دارد یک هفته پیش از برگزاری MWC 2019 رویدادی اختصاصی به نام آنپکد را برگزار کند و در خلال آن از خانواده پرچمداران Galaxy S10 خود پرده بردارد. همین رویداد می‌تواند توجه همگان را به گوشی‌های سامسونگ جلب کند. علاوه بر این غول تکنولوژی بسیاری از دیگر سازندگان مانند هوآوی، ZTE، بلک بری، آلکاتل، موتورولا و HTC هم احتمالا گوشی‌های مهمی را در ماه فوریه معرفی می‌کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)