خانهاخبار
افشای مشخصات کلیدی و تاریخ عرضه پرچمدار Galaxy S10 X سامسونگ

افشای مشخصات کلیدی و تاریخ عرضه پرچمدار Galaxy S10 X سامسونگ

چیزی تا رونمایی رسمی از پرچمداران Galaxy S10 سامسونگ باقی نمانده است. این گوشی‌ها قرار است در 4 گانه‌ای توانمند معرفی شوند و سطح بالاترینشان Galaxy S10 X با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و مودم 5G توسعه یابد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۶

گران‌ترین عضو از خانواده پرچمداران Galaxy S10 امسال ممکن است Galaxy S10 X نامیده شود و در تازه‌ترین مشخصات فاش شده منتسب به آن به موارد زیر اشاره شده است:

  • صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED
  • دوربین اصلی با لنزهای 4 گانه در پنل پشتی و دوربین سلفی با لنزهای دوگانه
  • 10 یا 12 گیگابایت رم
  • 512 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی
  • مودم ارتباطی اگزینوس 5100 5G
  • باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی
  • عرضه از تاریخ 29 مارس
  • قیمت حدودی 1400 تا 1600 دلار

سامسونگ قصد دارد نسخه 5G از پرچمدار Galaxy S10 خود را با پسوند X از تاریخ 29 مارس و در کشور کره جنوبی عرضه کند. این گزارش روز گذشته توسط برخی خبرگزاری‌های محلی کره جنوبی منتشر شد که ادعا می‌کردند قیمت پایه نسخه مذکور احتمالا 1424 دلار خواهد بود. از طرف دیگر قرار است Galaxy S10 E و Galaxy S10 به همراه Galaxy S10 Plus از اولین هفته مارس با قیمت پایه 700 دلار در دسترس کاربران قرار گیرند.

image

اما تفاوت قیمت معادل دوبرابر را چگونه می‌توان در میان ساده‌ترین نسخه Galaxy S10 E با Galaxy S10 X 5G توجیه کرد. خبرگزاری‌های کره‌ای معتقدند که نسخه 5G به طور کلی 6 دوربین خواهد داشت و از حداقل 10 گیگابایت به همراه 1 ترابایت حافظه داخلی هم پشتیبانی خواهد کرد.

البته پیش از این هم شایعه‌های مشابهی منتشر شده بودند اما آنچه بیش از هر چیز دیگری توجه ما را به خود جلب کرده، تعبیه باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی سطح بالا است. Galaxy S10 Plus احتمالا با باتری 4000 میلی امپر ساعتی معرفی می‌شود و بدین ترتیب نسخه 5G این خانواده اولین پرچمداری خواهد بود که سامسونگ تا به حال با چنین باتری بزرگی توسعه داده است. Galaxy S10 X قرار است پنل نمایش بزرگ 6.7 اینچی داشته باشد و به شبکه ارتباطی 5G متصل شود. همین عوامل باعث می‌شوند که مصرف انرژی در آن بیشتر شود و به باتری بزرگتری هم نیاز داشته باشد.

اطلاعات تازه دیگر درباره Galaxy S10 X 5G مجهز شدن آن به مود اگزینوس 5100 5G است. این گوشی ممکن است به قابلیت نرم افزاری به نام Life Pattern مجهز شود. این ویژگی جالب توجه باعث می‌شود گوشی با سبک استفاده شما آشنا شود و خودش را با توجه به آن تطبیق دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Peyman

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
بنظرم تغییراتش زیاده ولی با این قیمتا فروش کمی داره
در کل امکاناتش زیادیه من خودم s8+ دارم هیچ دلیلی نمیبینم یه مدل بالاترو بگیرم چ برسه به دو مدل

کیوان*

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
تا اوایل تابستان شاید باشه ولی بعدش با عرصه p30 پرو با پردازنده 3.2 و 5دوربین لایکا و چند ماه بعد میت 30 پرو که با نسل جدید باتری ها ساخته میشه و در آخر ورود سلطان یعنی آیفون، خیلی زود تر از آنچه تصور کنی اس 10 قدیمی حساب میشه دقیقا یه چیزی بدتر از اس 9 که کاهش شدید فروش داشت
البته در سال جدید بیشتر توجه ها سوی گوشیهای منعطف هست که ال‌جی تا الان سرعت کارش بیشتر از همه بوده
سامسونگ واقعا دچار بحران فرسایشی شده که نمیتونه هم زمان با هواوی و آیفون رقابت کنه چون هواوی و آیفون به قول معروف نون به هم قرض میدن.
البته اگر از دیده احساسی نگاه کنی، خب سامسونگ ابر قهرمانه خخخخ
موفق باشی.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
۱۰پلاس این وسط قربانی میشه.
چون کسی که پولِ نسخه‌ی پلاس رو داشته باشه به یکباره مدل X 5G رو میگیره خلاص(مثل بسته‌های ایرانسل: میگه این مقدار پول بدی، اینقدر گیگ میشه، ولی اگه یه مبلغِ ناچیزی بذاری روش اینقدر گیگ بیشتر میشه? حالا این سیاست رو سامسونگ هم اعمال کرده).
علی‌ایحال.. اونی هم که درآمدش پایین باشه مدل "لایت" رو میگیره.
نسخه‌ی استاندارد هم ضروریست که باشه.
ولی "پلاس" هیچ توجیهی براش نیست. این نظر شخصی منه

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶
هیچ شکی نیست که نسخه 5g بهترین و قویترین گوشی سال 2019 ه و هیچ رقیبی نداره ولی قیمتش بالاست مخصوصا برای ما ایرانی ها