خانهاخبار
سونی ممکن است تولید گوشی‌های سری Compact را متوقف کرده باشد

سونی ممکن است تولید گوشی‌های سری Compact را متوقف کرده باشد

سونی در دوره‌های گذشته معمولا در کنار معرفی یک گوشی پرچمدار، از یک مدل کوچک‌تر نیز رونمایی می‌کرد. این مدل‌های کوچک‌تر همواره مشخصاتی در حد یک بالارده دارند و نمایشگر آن‌ها کوچک‌تر از مدل عادی است و پسوند Compact را با خود حمل می‌کنند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

امروزه گوشی‌هایی با صفحه نمایش‌های بزرگ به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرده‌اند اما با این حال افرادی نیز هستند که هنوز یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش کوچک را می‌پسندند یا اینکه به یک گوشی با ابعاد کوچک و با مشخصات یک پرچمدار علاقه دارند. سونی برای رفع نیاز این دسته از افراد سری گوشی‌های Compact را روانه بازار کرد اما اکنون گزارش‌های جدیدی به دست رسیده که نشان می‌دهند این شرکت ژاپنی در سال جاری تولید این سری از گوشی‌ها را متوقف خواهد کرد.

بر اساس گزارش ITHome، دون مسا، معاون ارشد سونی موبایل، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت در حال تغییر ساختار خود است و شامل بخش‌هایی همچون رهبری و کلیه فعالیت‌های تجاری می‌شود.

گزارش شده که مسا در رابطه با سری Compact چنین گفته که شرکت به دلیل سهولت در استفاده این سری را به مدت طولانی‌ای حفظ کرده است. او همچنین افزود:« همواره به گوشی‌هایی با اندازه‌های مختلفی نیاز است اما امروزه افراد ترجیح می‌دهند محدوده نمایشگر برای نمایش محتوا بیشتر باشد.» از این سخنان اینچنین برداشت شده که تولید سری گوشی‌های Compact ممکن است متوقف شود.

مسا تایید کرد که شرکت سونی در رویداد MWC 2019 یک محصول جدید را معرفی می‌کند و طبق سخنان او، این گوشی به احتمال فراوان Xperia XZ4 خواهد بود اما دیگر خبری از Xperia XZ4 Compact نیست.

هر چند خبر توقف تولید سری Compact توسط سونی می‌تواند برای برخی از افراد ناخوشایند باشد اما این مسئله قابل پیشبینی بود زیرا سونی در سال گذشته Xperia XZ3 Compact را به بازار عرضه نکرد.

گفته شده که گوشی Xperia XZ4 از صفحه نمایش بلندی بهره می‌برد و نسبت ابعاد تصویر آن برابر با 21:9 است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی در قاب پشتی به دوربینی سه‌گانه مجهز خواهد شد.

سونی اخیرا رئیس بخش تلفن همراه را عوض کرده است و این بخش هم‌اکنون توسط کیمیو ماکی هدایت می‌شود. این فرد پیش‌تر در بخش دوربین این شرکت مشغول به کار بود و توانست سونی را تبدیل به بزرگ‌ترین تولیدکننده دوربین در جهان کند. اکنون او به بخش موبایل این شرکت ملحق شده و با توجه به تجربه‌اش انتظار می‌رود بتواند عملکرد دوربین‌های موبایل سونی را بهبود ببخشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)