خانهاخبار
اوپو 16 ژانویه زوم اپتیکال 10x خود را معرفی می‌کند

اوپو 16 ژانویه زوم اپتیکال 10x خود را معرفی می‌کند

شرکت اوپو با ارسال دعوت‌نامه به رسانه‌های خبری دارد آماده می‌شود تا در تاریخ ۲۶ دی ماه طی مراسمی از قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری خود رونمایی کند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵

دو سال پیش، شرکت اوپو به MWC 2017 آمد اما هیچ تلفن هوشمند جدیدی معرفی نکرد. در عوض، از نخستین دوربین دوگانه با زوم ۵ برابری پرده برداشت. حالا این شرکت آماده است که تکنولوژی خود را به سطح جدیدی ببرد. بر اساس گزارشات، آن‌ها مشغول ارسال دعوت‌نامه تازه‌ای برای رسانه‌ها هستند که طی آن قرار است راهکار زوم بدون افت ۱۰ برابری در تاریخ ۱۶ ژانویه در پکن چین معرفی شود.

دوربین فعلی این شرکت از زوم ۵ برابری استفاده می‌کند. این دوربین اساسا یک لنز 5P است و منشوری ۹۰ درجه‌ای دارد که نور را به سنسور دوربین که به صورت عمودی قرار گرفته هدایت می‌کند. بخش لرزش‌گیر اپتیکال در طرف دیگر دستگاه قرار داده شده تا بتواند با زوم حداکثری هم کار خودش را انجام دهد.

منابع چینی می‌گویند فعلا مشخص نیست که این دستگاه تلفن هوشمندی با آمادگی عرضه شدن به بازار است یا صرفا پیش‌نمایشی از یک تکنولوژی جدید خواهد بود. اما با توجه به این که زوم ۵ برابری هنوز وارد موبایل‌های این شرکت نشده، بنابراین این دستگاه نیز به احتمال زیاد صرفا یک نمونه پروتوتایپ خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)