خانهاخبار
گوگل تولید Chromecast Audio را متوقف کرد

گوگل تولید Chromecast Audio را متوقف کرد

Chromecast Audio یکی از دیوایس‌هایی است که برای استریم صدا استفاده می‌‌شود و در دسته محصولات Chromecast گوگل قرار دارد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

گوگل به صورت رسمی اعلام کرد که تولید دستگاه Chromecast Audio را متوقف کرده است. این شرکت در رابطه با این مسئله به خبرگزاری اندروید پلیس گفت:

مجموعه محصولات ما کماکان در مسیر تکامل قرار دارند و در حال حاضر ما محصولات متنوعی برای کاربران فراهم کرده‌ایم که می‌توانند لذت موسیقی را برای آنان دو چندان کنند. بنابراین ما تولید دستگاه Chromecast Audio را متوقف کردیم. با این حال ما همچنان به پشتیبانی از دستگاه‌های Chromecast Audio ادامه می‌دهیم تا کاربران این دیوایس بتوانند از موسیقی و پادکست‌های خود لذت کافی را ببرند.

Chromecast Audio یک دستگاه کوچک و مقرون به صرفه برای استریم صدا است که گوشی هوشمندتان را از طریق سیم یا به صورت وایرلس به اسپیکرهایش متصل می‌کند. نحوه عملکرد این دستگاه همانند باقی دستگاه‌های Chromecast است و به شما این امکان را می‌دهد تا موسیقی را از طریق برنامه‌های پشتیبانی شده بر روی شبکه قرار دهید و سپس آن را از طریق اسپیکرها پخش کنید.

با وجود افزایش دستگاه‌هایی که قابلیت‌های Chromecast را با خود به همراه دارند و همچنین تولید اسپیکرهای هوشمند، گوگل دلیل چندانی برای ادامه تولید یا عرضه نسخه جدید دستگاه Chromecast Audio ندارد.

با این حال این دستگاه کماکان ارزان‌ترین و بهترین روش برای ارسال صدا از گوشی به اسپیکرهای غیر هوشمند است و اگرچه گوگل تولید آن را متوقف کرده است اما هنوز تعدادی از این دستگاه در بازار باقی مانده که می‌توانید آن را با قیمتی معادل 15 دلار خریداری کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)