خانهاخبار
اپل سالانه 35 میلیون دلار بلیت هواپیما به مقصد شانگهای خریداری می‌کند

اپل سالانه 35 میلیون دلار بلیت هواپیما به مقصد شانگهای خریداری می‌کند

بر اساس آمار شرکت یونایتد ایرلاینز، اپل سالانه فقط ۳۵ میلیون دلار صرف خرید بلیت برای پروازهایی می‌کند که از فرودگاه بین‌المللی سن فرانسیسکو به مقصد شانگهای انجام می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۳

بر اساس گزارشات منتشره از شرکت هواپیمایی United Airlines، اپل بزرگ‌ترین مشتری شرکتی این کمپانی هوایی است که سالانه ۱۵۰ میلیون دلار صرف خرید بلیت می‌کند. این شرکت روزانه ۵۰ بلیت بیزنس کلس در آن دسته از پروازهای شرکت یونایتد ایرلاینز رزرو می‌کند که از فرودگاه بین‌المللی سن فرانسیسکو به شانگهای انجام می‌شود.

یونایتد ایرلاینز با انتشار این آمار قصد دارد نوعی بازاریابی انجام داده و مشتریان شرکتی جدید را به سوی خود جذب کند.

اپل سالانه ۳۵ میلیون دلار فقط صرف خرید بلیت‌های شانگهای می‌کند که این رقم حدود ۲۵ درصد از بلیت‌های هواپیمایی هر ساله این شرکت را تشکیل می‌دهد. پس از شانگهای، هنگ کنگ، تایپه، لندن، کره جنوبی، سنگاپور، مونیخ، توکیو، پکن و اسرائیل از دیگر مقاصد محبوب اپلی‌هاست.

اکثر تامین‌کنندگان اپل در کشور چین حضور دارند، به همین خاطر این شرکت مجبور است بسیاری از کارکنان خود را به شانگهای بفرستد. این آمار به ما نشان می‌دهد که در پس پرده تولید محصولات اپل چه اتفاقات بزرگی می‌افتد و هر کدام از کارکنان این شرکت چند بار باید بین آمریکا و چین رفت و آمد داشته باشند.

image

ارقام تصویر بالا فقط مربوط به پروازهایی است که از فرودگاه بین‌المللی سن فراسیسکو، یعنی نزدیک‌ترین فرودگاه به مقر اصلی اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا، انجام شده است. این شرکت احتمالا هر سال در مجموع دو تا سه برابر این رقم را صرف جابجایی کارمندان خود می‌کند. و این یعنی مخارج سالانه اپل برای پروازهای شانگهای خیلی بیشتر از ۳۵ میلیون دلار است.

در عین حال که اپل سالانه ۱۵۰ دلار از شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز بابت پروازهای فرودگاه سن فرانسیسکو بلیت می‌خرد، سایر غول‌های بزرگ تکنولوژی مثل فیسبوک، روچ و گوگل رقمی بسیار پایین‌تر و حدود ۳۴ میلیون دلار صرف این رفت و آمدها می‌کنند. در رتبه‌های بعدی اینتل و ویزا قرار دارند که بیش از ۱۰ میلیون دلار بلیت خریده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

.....

۱۳۹۷/۱۰/۲۳
ی هواپیما بخره که براش با تره