خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای در رابطه با گوشی Nokia 6.2 فاش شد

اطلاعات تازه‌ای در رابطه با گوشی Nokia 6.2 فاش شد

سال گذشته شرکت HMD Global با معرفی گوشی نوکیا 6.1 توانست به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد و به نظر می‌رسد امسال نیز نسخه‌ جدیدی از این سری در حال ساخت است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲

با آغاز سال میلادی جدید، شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر محصولات جدید خود را روانه بازار کنند و در این میان HMD Global نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نظر می‌رسد این شرکت سازنده گوشی هوشمند جانشینی را برای گوشی نوکیا 6.1 آماده کرده است و به احتمال فراوان نوکیا 6.2 نامیده خواهد شد. اکنون به لطف توییتی که یک خبرچین منتشر کرده، برای اولین بار برخی از مشخصات این گوشی فاش شده است.

این پست توییتری از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی خبر می‌دهد که دوربین آن به صورت درون نمایشگر و پانچ شده است. قدرت پردازشی این گوشی را تراشه Snapdragon 632 کوالکام تامین خواهد کرد و در کنار آن 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم قرار خواهد گرفت. در بخش پشتی دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی منظور شده و لنز آن ساخت شرکت زایس است. فناوری صوتی اختصاصی نوکیا با نام OZO نیز در این گوشی حضور خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که این گوشی ابتدا در ماه ژانویه یا فوریه در کشور چین و اروپا عرضه می‌شود و سپس پس از آن در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عبداللە

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
نوکیا جان بازگشتە

saeed

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
نوكيا گوشى ضد آب داره؟