خانهاخبار
تاریخ معرفی گلکسی S10 لو رفت!

تاریخ معرفی گلکسی S10 لو رفت!

امروز خبرها و گزارشات متعددی از منابع مختلف منتشر شده که از برآیند همه آن‌ها به نظر می‌آید پرچمدار بعدی سری گلکسی اس بالاخره در اول اسفند ماه معرفی خواهد شد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۰

نمایشگاه CES 2019 هم دارد به پایان می‌رسد و کم کم باید برای رویداد بزرگ بعدی که ماه آینده در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود آماده شویم. اما امسال دیگر قرار نیست کنگره جهانی موبایل (MWC) میزبان معرفی سری بعدی گلکسی اس سامسونگ باشد. چند هفته پیش گزارشی منتشر شد که می‌گفت پرچمدار بعدی سامسونگ در کنفرانسی ویژه در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند)، یعنی درست چند روز قبل از MWC برگزار می‌شود. حالا چند گزارش دیگر تایید می‌کنند که رویداد Unpacked سامسونگ در همان تاریخ و در سن فرانسیسکوی آمریکا برگزار خواهد شد.

اکانت توئیتر Ice Universe که در زمینه افشای اطلاعات شرکت‌ها شهرت زیادی دارد، در توئیت جدیدی اعلام کرد که این تلفن هوشمند ماه آینده در سن فرانسیسکو معرفی می‌شود.

با این حال مشخص نیست که اطلاعات او از منبع شخصی‌اش به دست آمده یا با اتکا بر اطلاعاتی که چند ساعت پیش بر روی The Korea Herald و وال استریت ژورنال منتشر شد اعلام شده است.

در این گزارشات اشاره‌ای به شرایط پیش‌خرید یا تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ نشده اما گفته می‌شود که این دستگاه از ۸ ماه مه وارد بازار می‌شود.

The Korea Herald می‌گوید سامسونگ امسال رویکرد نسبتا متفاوتی را در پیش گرفته چون گلکسی اس ۱۰ در سال جاری ۱۰ ساله می‌شود. علت بعدی برای معرفی این دستگاه پیش از MWC 2019 این است که سامسونگ از این طریق می‌تواند یک هفته زودتر از رقبای خود به سرخط خبرها بیاید و خارج از هیاهوی MWC موبایلش را معرفی کند. علاوه بر این، احتمالا هوآوی هم از اولین گوشی تاشوی خود در MWC رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ در CES امسال تایید کرد که موبایل تاشوی این شرکت در نیمه اول ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد. حالا اما The Korea Herald می‌گوید تاریخ عرضه این دستگاه هنوز به تایید نرسیده است. به گفته یکی از مسئولان سامسونگ دلیل این اتفاق این است که تلفن هوشمند مذکور اولین موبایل منعطف این شرکت است، به همین خاطر آن‌ها به دنبال ارائه محتوایی قدرتمند برای تجربه کاربری مشتریان خود هستند، چیزی که در هیچ یک از دستگاه‌های منعطف موجود در بازار در دسترس نباشد. این دستگاه در هنگام عرضه حدود ۱۷۸۸ دلار قیمت خواهد داشت و ابتدا در کره، آمریکا، چین و اروپا عرضه می‌شود.

گزارش دیگری که در وال استریت ژورنال منتشر شده حاوی تاریخ و موقعیت مشابه‌ای برای کنفرانس خبری گلکسی اس ۱۰ است. علاوه بر این، این نشریه مدعی است سامسونگ موبایل منعطف خود را در شرایط کاملا کاربردی در تاریخ ۲۰ فوریه به نمایش خواهد گذاشت. نسخه‌ای که این شرکت کره‌ای در اوایل نوامبر از آن پرده برداشته بود، به دقت نورپردازی و عکسبرداری شده بود تا اشکالات آن مشخص نباشد، چون دستگاه در آن تاریخ هنوز به نسخه نهایی نرسیده بود.

سامسونگ هنوز این تاریخ را تایید نکرده، ولی احتمالا دعوت‌نامه‌های رسمی این رویداد به زودی منتشر خواهد شد. در حال حاضر تیزر عرضه این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امین

۱۳۹۷/۱۰/۲۲
بی صبرانه منتظر معرفی این کهکشانی جدید هستم تا سریع بخرمش

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲۱
بدون شک بهترین گوشی سال 2019

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۲۰
عکسی که ازش گذاشتید چه خوشگله?
سفیدصدفی دورطلائی??