خانهاخبار
CES 2019: قصه گوی Lunii افسانه ساز تخیل کودک شما است

CES 2019: قصه گوی Lunii افسانه ساز تخیل کودک شما است

یک قصه گوی به دور از هر گونه تکنولوژی نیاز هر کودکی در دوران خردسالی به شمار می‌رود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

تصورات بخشی آسیب پذیر ولی قدرتمند از ذهن کودکان به شمار می‌رود. بهترین راه تقویت تخیل کودک استفاده از قصه و داستان است. بدون تصویر و بدون ویدیو، به سادگی کلمات را در زمانی که زندگی ما عمدتا در اطراف صفحه نمایش حرکت می‌کند، باید به کودک رساند. اما ابزار جدید شرکت Lunii برای فرار از صفحه نمایش تلاش زیادی نموده است. این ابزار قصه گو، شامل یک سخنران کوچک است که داستان‌های کوتاه زیادی را برای خردسالان بازگو می‌کند.

image

 

شما در CES 2019 داخل سالن نمایشگاه هتل میناتالای خلیج با قصه گوی افسانه‌ای شرکت Lunii روبرو خواهید شد. یک قصه کوی رنگارنگ به همراه تعداد زیادی از توپ‌های رنگی کوچک روی میز جلب توجه می‌کند. این طور به نظر می‌رسد که یک عکاس تصویری از یک رادیوی قدیمی را با ماژیک رنگ آمیزی نموده و به زندگی بازگردانده است.

این قصه گوی عجیب الکسای آمازون و یا دستیار گوگلی در اختیار ندارد. در عوض می‌تواند با داستانهای کوتاه مخصوص سنین سه تا هشت سال پر شود. با این قصه گوی جالب کودکان می‌توانند داستان‌ها مورد علاقه خود، قهرمان ذهنی خود و یا حتی محیط و شخصیت این داستان‌ها را انتخاب نمایند. این طریق قصه گفتن کودکان را بسیار هیجان زده می‌کند. پس از آن یکی از 48 داستان داخلی آن بازگو می‌شود. هر داستان بین 3 تا 7 دقیقه طول می‌کشد و شما می‌توانید صدها داستان دیگر را آنلاین دانلود کرده و به این مجموعه اضافه کنید. تمامی این داستان‌ها در هشت زبان از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی در دسترس هستند.

image

 

این تفکر با وجود این دستگاه ساده و متفکرانه‌ای بسیار با طراوت به نظر می‌رسد. متاسفانه در این قسمت از نمایشگاه هیچ کودکی وجود نداشت که بتواند دستگاه قصه گو را آزمایش کند، اما بسیار واضح است که قصه گوی شرکت Lunii می‌تواند راهی عالی برای سرگرم کردن و کمک به کودکان شما باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)