خانهاخبار
CES 2019: لپتاپ استودیوبوک اس Asus برای رقابت با مک بوک پرو معرفی شد

CES 2019: لپتاپ استودیوبوک اس Asus برای رقابت با مک بوک پرو معرفی شد

کمپانی ایسوس در خلال همایش CES 2019 اقدام به معرفی لپتاپ StudioBook S کرد و به این ترتیب، با مک بوک پرو اپل و سایر محصولات پرتابل وارد رقابت شد.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

رویداد جهانی CES 2019 در حال برگزاری است و شرکت‌های مختلف محصولات خود را به معرض نمایش می‌گذارند. این بار نوبت به ASUS رسیده تا با معرفی لپتاپ جدید، به جنگ با رقبا برود.

StudioBook S با مدل W700 نام محصولی است که به تازگی توسط ایسوس در CES 2019 معرفی شده است. لپتاپی با نمایشگر 17 اینچی که با کمک تکنولوژی NanoEdge، ابعادی به اندازه یک محصول 15 اینچی دارد. پردازنده Core i7 اینتل، پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro P3200 و 64 گیگابایت رم از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری استودیوبوک اس به حساب می‌آید.

نمایشگر 17 اینچی این لپتاپ حدودا 97 درصد فضای جلو را به خود اختصاص داده و توسط PANTONE نیز مورد تأیید قرار گرفته و این بدان معناست که رنگ‌های مشاهده شده در نمایشگر، بسیار دقیق پردازش شده‌اند. مانند محصولات سرفیس، نمایشگر استودیوبوک اس نیز توسط کارخانه دستگاه کالیبره شده است.

image

بد نیست بدانید که این دستگاه از نظر تغییرات ناگهانی دما، رطوبت و ارتفاع کاملا مقاوم است. به این ترتیب شما می‌توانید در هر شرایطی و هر جای دنیا که باشید، کارها و امورات خود را با آن بگذرانید. مانند خط تولید جدید ذن‌بوک، محصولات سری استودیوبوک اس نیز روی ترکپد خود مجهز به کیبورد اعداد (NumberPad) است.

از لحاظ ارتباطات، این محصول به یک پورت HDMI 2.0، یک پورت USB Type-C و تاندربولت 3، سه پورت USB 3.1 و یک کارت‌خوان SD مجهز است.

SudioBook S ایسوس ظرف ماه‌های آینده در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)