خانهاخبار
چگونه از نمایشگر آیفون XS ،X و آیفون XR اسکرین شات بگیریم؟

چگونه از نمایشگر آیفون XS ،X و آیفون XR اسکرین شات بگیریم؟

با عرضه محصولاتی که دکمه هوم از آنها حذف شد، اهالی کوپرتینو نحوه گرفتن اسکرین‌شات در آیفون‌ها را تغییر دادند. در این مطلب با چگونگی انجام این کار آشنا می‌شویم.
۱۳۹۷/۱۰/۱۴

همان طور که می‌دانید، شرکت اپل سال گذشته با عرضه آیفون X، به عمر دکمه هوم در آیفون‌ها پایان داد و به این ترتیب، جسچرهای جدیدی برای کار با نمایشگر تمام صفحه این محصول در اختیار کاربران قرار گرفت. از جمله آنها می‌توان به تغییر نحوه اسکرین‌شات گرفتن از نمایشگر اشاره کرد.

برخی مواقع نیاز هست تا از تصویر نشان داده شده روی نمایشگر گوشی خود اسکرین‌شات تهیه کنیم تا در مواقع لزوم، از آن بهره گیریم. پیش‌تر زمانی که می‌خواستیم از نمایشگر آیفون اسکرین شات بگیریم، باید دکمه‌های هوم (Home) و پاور (Power) را به صورت همزمان فشار می‌دادیم. اما اپل در آیفون 10 و محصولات بعد، ساز و کار را تغییر داد. به این ترتیب برای گرفتن اسکرین شات از نمایشگر آیفون XS ،X و آیفون XR باید دکمه‌های پاور و افزایش صدا را به صورت همزمان فشار دهید.

image

 

با انجام این کار، صفحه نمایش به مدت خیلی کوتاهی به رنگ سفید درآمده و اسکرین‌شاتی از نمایشگر گرفته شده و در پایین و سمت چپ آن به چشم می‌خورد. با ضربه زدن روی آن، می‌توان همان لحظه اسکرین‌شات گرفته شده را ویرایش کنید یا در صورت عدم تمایل، آن را به سطل آشغال هدایت کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

nader

۱۳۹۸/۱۱/۳
سلام نباید دستتون و روش نگه دارید فقط همزمان فشار بدید و رها کنید

Zahrarousta

۱۳۹۸/۱۰/۱۴
سلام، گوشیم آیفون ۱۱ هست ولی نمیشه اینطوری که شما گفتین اصلا اسکرین شات نمیگیره یه صفحه ی sosمیاد،میشه لطفا راهنمایی کنید؟

Aylin

۱۳۹۸/۵/۷
سلام واسه من iPhone XS Max هستش نمیشه همزمان با پاور و صدای بلندش اسکرین گرفت من چیکار کنم؟