خانهاخبار
هوآوی Y7 Pro 2019 با اسنپدراگون 450 معرفی شد

هوآوی Y7 Pro 2019 با اسنپدراگون 450 معرفی شد

تلفن هوشمند جدید هوآوی با نام Y7 Pro 2019 با نمایشگر 6.26 اینچی و چیپست اسنپدراگون 450 به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه از ۱۵ دی ماه به بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۷/۱۰/۱۰

هوآوی عزم خود را جزم کرده تا جایگاهش را به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ تلفن هوشمند تثبیت کند. این شرکت حالا چند روز بعد از معرفی هوآوی P Smart 2019، تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه دیگری به نام هوآوی (Y7 Pro (2019 معرفی و آن را در ویتنام عرضه کرده است.

image

ظاهر (Y7 Pro (2019 مشابه (P Smart (2019 به نظر می‌رسد، ولی اگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه را بررسی کنیم متوجه تفاوت‌های بسیاری میان این دو موبایل می‌شویم. این گوشی مجهز به چیپست کوآلکام اسنپدراگون ۴۵۰، نمایشگر ۶.۲۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD، ناچ قطره‌ای و نسبت تصویر ۱۹:۹ است. (Y7 Pro (2019 سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

image

تلفن هوشمند جدید هوآوی از دوربین دوگانه‌ای استفاده می‌کند که دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است. در دوربین سلفی نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی قرار داده شده. این دستگاه با EMUI 8.2 از اندروید اوریو استفاده می‌کند. علاوه بر این، بلوتوث 4.2 و وای فای 2.4 گیگاهرتز استانداردهای ارتباطی موبایلی هستند که تامین انرژی آن از طریق یک باتری ۴ هزار میلی آمپری انجام می‌شود. با توجه به این که این گوشی فاقد حسگر اثر انگشت است، هوآوی برای امنیت (Y7 Pro (2019 از سازوکاری ساده برای قفل‌گشایی با تشخیص چهره استفاده کرده است.

image

این تلفن هوشمند به نسخه ویتنامی وبسایت هوآوی اضافه شده و در فروشگاه آنلاین Lazada نیز در دسترس قرار گرفته است. دستگاه مذکور به قیمت ۱۷۰ دلار به فروش می‌رسد. عرضه (Y7 Pro (2019 در دو رنگ آبی و مشکی از ۵ ژانویه (۱۵ دی) آغاز می‌شود و اولین خریدارها یک بلندگوی بلوثوت به عنوان هدیه همراه با این دستگاه دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سیاوش

۱۳۹۷/۱۰/۱۲
هواوی خیلی بی اصالته همش تقلید

Aramesh

۱۳۹۷/۱۰/۱۰
سلام هوآوی هفته نمیشه یه گوشی معرفی میکنه عجبا