خانهاخبار
پرچمدار ارزان گلکسی اس 10 لایت از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد

پرچمدار ارزان گلکسی اس 10 لایت از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد

پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند و مدتهاست که خبرهای مختلفی درباره‌شان منتشر می‌شود. روز گذشته تصویر رندری تازه‌ای از گلکسی اس 10 لایت منتشر شد و آن را با پنل نمایش Infinity-O و قابلیت شارژ بی سیم به نمایش گذاشت.
۱۳۹۷/۱۰/۹

سامسونگ در نظر دارد سری گلکسی اس 10 خود را سال آینده با دو مدل پرچمدار و یک مدل ارزان قیمت لایت معرفی کند. البته هنوز درباره نام نهایی این مدل مطمئن نیستیم اما با توجه به مشخصات احتمالی سخت افزاری و همچنین ویژگی‌هایی که به آن نسبت داده شده است، به نظر می‌رسد که گوشی جالب توجهی باشد. از طرفی حالا تصویر رندری تازه‌ای منتسب به گلکسی اس 10 لایت منتشر شده و آن را با طراحی ظاهری زیبا و مدرن درون قاب محافظ به نمایش گذاشته است.

این تصویر رندری تازه بار دیگر نشان می‌دهد که گلکسی اس 10 لایت قرار است با پنل نمایش تخت AMOLED توسعه یابد و البته بریدگی حاشیه سوراخ مانند هم در این پنل Infinity-O در گوشه بالا سمت راست دیده می‌شود. حاشیه‌های این گوشی در تصویر پیش رو برخلاف تصاویر مفهومی قبلی با هم یکسان نیستند. گلکسی اس 10 لایت در تصویر مقابل حاشیه‌های بسیار باریکی در کناره‌ها و همچنین بخش بالای پنل نمایش دارد، اما حاشیه نواری قسمت پایین صفحه آن کمی ضخیم‌تر طراحی شده است.

image

علاوه بر طراحی پنل جلو، در این تصویر همچنین شاهد تعبیه دو دکمه تنظیم صدا در کناره‌های فریم دستگاه هستیم. این دکمه‌های فیزیکی همچنان احتمالا به همراه دکمه بیکسبی و دکمه فیزیکی پاور / قفل صفحه نهایی می‌شوند. البته در تصویر رندری مقابل تنها دکمه‌های تنظیم صدا دیده می‌شوند و در میان سایر مشخصات گلکسی اس 10 لایت همچنین می‌توان به پورت ارتباطی USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

تصویر رندری پیش رو گوشی سطح بالا اما ارزان قیمت سامسونگ را روی پد شارژ بی سیم به نمایش می‌گذارد. همین تصویر نشان می‌دهد که گلکسی اس 10 لایت برخلاف اندازه کوچک‌تر و قیمت ارزان‌ترش همچنان قابلیت شارژ بی سیم خود را حفظ می‌کند. این قابلیت چند سالی هست که درون پرچمداران سری گلکسی اس تعبیه می‌شود و پرچمدار ارزان قیمت 2019 هم احتمالا به آن مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود که پرچمدار گلکسی اس 10 لایت سامسونگ 20 فوریه (1 اسفند) در خلال رویداد اختصاصی آنپکد سازنده در کنار گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس رسما معرفی و عرضه رسمی آن از اوایل مارس آغاز شود. همچنین گفته می‌شود که سامسونگ یک نسخه مخصوص و گران قیمت هم از گلکسی اس 10 را با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در دست توسعه دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۰/۹
من اگه بتونم همین نسخه لایت رو هم تهیه کنم کلاه‌مو پرت میکنم به اولین چاه‌فاضلابی که برسم

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۹
سامسونگ کارش درسته مدت هاست پر فروش ترین و بهترین برند موبایله بقیه به گرد پاش نمیرسن