خانهاخبار
نسخه جدید مایکروسافت آفیس از حالت تیره در macOS Mojave پشتیبانی می‌کند

نسخه جدید مایکروسافت آفیس از حالت تیره در macOS Mojave پشتیبانی می‌کند

پکیج مایکروسافت آفیس برای سیستم عامل مک به تازگی بروزرسانی شده و قابلیت پشتیبانی از حالت تیره (Dark Mode) به اضافه شده است.
۱۳۹۷/۹/۲۴

همان طور که می‌دانید، مدت زیادی است که بسته نرم‌افزاری مایکروسافت آفیس برای سیستم عامل مک نیز عرضه می‌شود. مواردی مانند مایکروسافت ورد، فکسل، پاورپوینت و نرم‌افزارهایی از این قبیل در پکیج یاد شده قرار گرفته است. از طرف دیگر همراه با عرضه سیستم عامل macOS Mojave، پشتیبانی از حالت تیره یا همان Dark Mode به این پلتفرم اضافه شد و حالا شاهد آن هستیم که مسئولان مایکروسافت دست به کار شده و در آخرین نسخه آفیس، این ویژگی را اضافه کرده‌اند.

image

در آخرین نسخه مایکروسافت آفیس برای سیستم عامل مک، قابلیت اضافه کردن تصویر به صورت مستقیم از آیفون یا آیپد به وسیله ویژگی Continuity نیز فراهم شده است. به این ترتیب شما می‌توانید با نگه داشتن دکمه کنترل و کلیک کردن روی یک اسلاید در پاورپوینت، تصویری را توسط دوربینم آیفون یا آیپد خود شکار کرده و آن را به صورت مستقیم به محیط آفیس وارد کنید.

نسخه 16.20 مایکروسافت آفیس را هم اینک می‌توانید از وبسایت های مختلف برای سیستم عامل موهاوی دانلود کرده و از ویژگی دارک مورد و سایر قابلیت‌های جدید آن بهره‌مند شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمدجواد گمنام

۱۳۹۷/۹/۲۴
آیا می توان از مطالب سایت استفاده و یا باز نشر کرد.