خانهاخبار
مدیر بخش سرگرمی‌های سونی به اخبار هیجان انگیز پلی استیشن در سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند

مدیر بخش سرگرمی‌های سونی به اخبار هیجان انگیز پلی استیشن در سال ۲۰۱۹ اشاره می‌کند

در توییت جدید شاون لیدن، مدیر بخش سرگرمی‌های سونی، اشاره‌ای غیرمستقیم به برنامه‌های این شرکت برای پلی استیشن در سال ۲۰۱۹ شده است.
۱۳۹۷/۹/۱۸

اخیرا سونی اعلام کرده که این شرکت برنامه‌ای برای حضور در نمایشگاه E3 2019 نخواهد داشت و این موضوع قطعا برای بسیاری ناامیدکننده بود، خصوصا با وجود معرفی عناوینی که همچنان انتظار داریم تاریخ عرضه شان مشخص شود. حال مدیرعامل بخش سرگرمی‌های سونی، آقای شاون لیدن، در جدیدترین توییت خود اشاره‌ای غیر مستقیم به سال ۲۰۱۹ و برنامه‌های این شرکت داشته است. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

برای کسانی که نمی‌دانند، در مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۸ مدیران بخش بازی سه شرکت مایکروسافت، نینتندو و سونی باهم به روی صحنه رفته و مراسم را آغاز کردند. پس از این اقدام جالب، فیل اسپنسر از ایکس باکس و Reggie Fils-Aime از نینتندو درطول مراسم بارها ظاهر شدند، اما به جز بخش پایانی، شاون لیدن در مراسم حضور نداشت. این موضوع باعث ناراحتی طرفداران پلی استیشن شد، چرا که در مراسم TGA 2018 هیچ صحبتی از برند پلی استیشن و آینده آن نشد.

با وجود این موج منفی، شاون لیدن در حساب توییتر خود اعلام کرده که “سال بعد، شما را خواهم دید”. این جمله دقیقا موضوع خاصی را نمایش نمی‌دهد، اما اشاره شاون لیدن به سال ۲۰۱۹ آن‌ هم پس از اعلام عدم حضور در مراسم E3 سال بعد جالب به نظر می‌رسد. در واقع بسیاری بر این تصور هستند که سونی برنامه‌های بسیار زیادی برای سال ۲۰۱۹ دارد و این توییت مهر تاییدی بر این موضوع است. این در حالیست که خرید پلاس در اولویت قرار نگرفته است.

شاید منظور شاون لیدن از این توییت، صرفا مربوط به بازی‌های آتی پلی استیشن یعنی Daysgone و Dreams باشد، اما کسی نمیداند؛ شاید بالاخره خبرهایی از Death Stranding، Ghost Of Tsushima و البته The Last Of Us Part 2 منتشر شود.، شاید هم این سالی خواهد بود که پلی استیشن ۵ به تمام جهان معرفی خواهد شد. نظر شما چیست؟ منظور شاون لیدن از این توییت چه بوده است؟ باید دید سونی به جز اکانت پلی استیشن 14 روزه چه سرویس‌هایی در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

:)

۱۳۹۷/۱۰/۱۱
شاون لیدن می خواسته بنویسه سال دیگه قیافه هاتون دیدنیه ولی به خاطر اینکه بی ادبی نشه این رو نوشته .
در کل منظورش این بوده که سال دیگه وقتی شلوارتونو در مراسم پلی استیشن خیس کردید شمارا اون پشت در ردیف آخر خواهیم دید.

رضا

۱۳۹۷/۹/۲۰
فک نکنم پلی استیشن ۵ بیاد . فک کنم سونی بیشتر روی بازی های جدید انحصاریش کارکرده باشه .ولی اگه پلی استیشن ۵ بیاد واسه یبار دیگه میترکونه

حسین

۱۳۹۷/۹/۱۸
خداکنه 2019 پلی استیشن 5 بیاد میخام کنسول بخرم منتظرم پلی استیشن 5 بیاد خدا کنه منظورش همین باشه