خانهاخبار
حسگر اثر انگشت گلکسی (A9 (2018 از سوایپ پشتیبانی می‌کند

حسگر اثر انگشت گلکسی (A9 (2018 از سوایپ پشتیبانی می‌کند

گلکسی A9 یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ در حوزه گوشی‌های هوشمند میان‌رده است و با قابلیت‌هایی که در این گوشی قرار داده، توانسته توجه بسیاری از افراد را به آن جلب کند.
۱۳۹۷/۹/۹

گلکسی A9 2018 اولین گوشی هوشمند در نوع خود است که از چهار دوربین در قاب پشتی بهره می‌برد. حسگر اثر انگشت این گوشی سرعت خوبی دارد و به راحتی اثر انگشت شما را ثبت و شناسایی می‌کند. سامسونگ اکنون یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی‌های را معرفی کرده است و طبق ادعای این شرکت، گلکسی A9 2018 به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا تنها با یک سوایپ اثر انگشت خود را ثبت کنند. گلکسی A9 2018 اولین گوشی میان‌رده سامسونگ است که از این ویژگی بهره می‌برد.

از لحاظ جایگیری بر روی قاب پشتی و طراحی، سنسور اثر انگشت گلکسی A9 2018 مشابه گوشی گلکسی A8 Star است اما اسکنر A8 Star از ژست حرکتی سوایپ پشتیبانی نمی‌کند. در گوشی گلکسی اس 9، برخی مواقع نیاز است تا حداکثر سه مرتبه بر روی حسگر اثر انگشت آن سوایپ کنید تا انگشت شما به طور کامل ثبت گردد و بر روی حافظه دستگاه ذخیره شود. با این حال، این روش سرعت بیشتری نسبت به روش معمول دارد و دیگر نیازی نیست تا انگشت‌تان را چندین بار بر روی حسگر قرار دهید یا اینکه آن را در جهت‌های مختلف برای افزایش کیفیت شناسایی قرار دهید.

با این حال، Sammobile گزارش داده که اسکنر برخی از گوشی‌های گلکسی A9 2018 از نظر دقت در شناسایی اثر انگشت با مشکلاتی رو به رو است، این مشکل حتی پس ثبت یک اثر انگشت در سه مرتبه پا بر جا است و برای بازگشایی قفل دستگاه، کاربران مجبور هستند تا انگشت را خود چندین بار بر روی حسگر قرار دهند ( این مشکل حتی هنگام ورود به Samsung Pay و دیگر برنامه‌هایی که توانایی به کارگیری حسگر اثر انگشت را دارند، مشاهده شده است). البته لازم به ذکر است که این مشکل مصداق تمامی گوشی‌های گلکسی A9 موجود در بازار نیست و تنها در برخی از آن‌ها دیده شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمزه اسلامدوست

۱۴۰۲/۴/۲
عالی عالی عالی.فروشنده منصف وجنس درجه یک

امید

۱۳۹۷/۹/۱۰
ببخشید این گوشی و ای7 2018 رو بررسی تخصصی نمیکنید؟؟؟